Sortida a la fira de Santa Llúcia

El passat desembre els alumnes d’educació infantil vam anar a la fira de Santa Llúcia , al costat de la Sagrada Família. Només arribar ja veiem les torres de l’edifici i els alumnes de P3 es van quedar al·lucinats, deien coses com aquestes: ” Un castell! “, ” “Mira quina torre”, “Uau, que gran!”. Després d’esmorzar va començar la nostra volteta per les paradetes de Nadal, hi havia de tot però el que més en va agradar van ser els tions. La volta és va allargar fins a l’hora de dinar i després varem poder jugar una estoneta al parc. Va ser un dia genial!

Espai de motricitat fina i grafomotricitat

Al llarg del primer trimestre els infants de la comunitat de petits han pogut passar per la classe de P3 a l’hora dels espais per realitzar activitas de motricitat fina i grafomotricitat. Aquestes activitats els ajuden a desenvolupar destresses manuals per aconseguir el domini de la mà, un pas previ de l’escriptura. Sempre és divertit passar per l’aula i visitar cada raconet per veure si hi ha alguna novetat! Aquí teniu algunes fotografies

 

Al’aula de P3 també trobem un espai de joc simbòlic amb la cuineta, les nines, els metges i moltes coses més. Aquí podeu veure algunes coses.