Referents clàssics a Heidelberg, Alemanya

Fa unes setmanes vam anar d’intercanvi alguns alumnes de Batxillerat del nostre institut a Alemanya, l’experiència va ser magnífica i tornaríem a repetir mil cops si es pogués, però no és així. A una de les excursions, vam anar a Heidelberg, una de les ciutats més antigues d’Alemanya. Fa uns anys uns altres alumnes que van fer aquest intercanvi, van fer un apunt sobre Heidelberg i els referents que hi ha en aquesta bonica ciutat. Nosaltres també volíem portar un regal clàssic d’Alemanya i també vam visitar el poble i lògicament ens van ensenyar la universitat, que és el més important d’aquesta ciutat. A la porta vam veure una gran estàtua d’Atena, la deessa grega de la intel·ligència i de la guerra, la Minerva dels romans. Podeu trobar més informació a l’apunt del nostre bloc Aracne fila i fila,  Zeus d’Olímpia i Atena Pàrtenos.

Els alumnes de grec, a més, podem repassar els coneixements adquirits en el llibre Grec 1 ed. Teide amb aquest thinglink de la companya de classe Mariona Sabanés i després intentar comparar l’escultura grega amb les estàtues que hem vist a Heidelberg.

Ariadna Zarcos

1r de Batxillerat Grec

Aquest article s'ha publicat dins de Arts, Déus, General i etiquetat amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Referents clàssics a Heidelberg, Alemanya

1. Iria Rael diu:

Xaipe!!
    Bon apunt Ari! Trobu molt bé que en museus de tot el món puguem trobar referents clàssics com aquesta estatua d’Atenea. I el thinkling està molt complet i detallat.
    Penso que no està de més fixar-se i informarte una mica més dels obejectes dels museus.

2. thiriet.carlos diu:

Χαιρετε,
    Un gran apunt, Ariadna! Jo també em vaig fixar en les estàtues d’Atena que vam veure a Heidelberg, sobretot la que es trobava a l’entrada de l’universitat i que el guia ens va explicar que significava l’inscripció d’abaix. Com es veu, Alemanya està plena de referents clàssics.