Del 15 al 24 de novembre s’està celebrant a Catalunya la 18a Setmana de la Ciència.
Durant la Setmana de la Ciència se celebren tot un munt d’activitats de divulgació científica arreu del nostre territori.
Jornades de portes obertes, exposicions, xerrades, jocs, tallers científics… tot un ventall de possibilitats al teu abast.
Els temes centrals de l’edició d’enguany són l’estadística, l’aigua i Einstein amb motiu de la celebració, aquest 2013, de l’Any Internacional de l’Estadística, l’Any Internacional de la Cooperació en l’Esfera de l’Aigua i la commemoració del 90è aniversari de la visita d’Albert Einstein a Catalunya.
La Setmana de la Ciència és una iniciativa coordinada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació.
El nostre centre també vol participar i per aquest motiu fem tot un seguit d’activitats experimentals a tots els cursos que es podran veure d’aqui a uns dies a la web de l’escola i ens centrem en l’aigua.
També us oferim altres activitats, com ara el concurs RYM Research Your Mind, El Joc de l’Aigua de l’ACA i una adaptació de l’exposició del CSIC “La esfera del agua” que us oferim tot seguit.