Sobrequés

sobrequas-1-004

L’institut Santiago Sobrequés és al barri de l’Eixample de Girona, entre els carrers Migdia, Joan Reglà i Sant Agustí. És just al costat de l’escola Migdia i de la biblioteca Ernest Lluch. És fàcil de reconèixer perquè és un edifici d’obra vista i a la cantonada, en un jardinet, hi ha una escultura amb sis llapis vermells molt grans.

A part de les aules dels grups, a l’institut hi ha aules de dibuix i de pintura, perquè es fa el batxillerat artístic, i també laboratoris, aula de música, aules de tecnologia… A fora hi ha el gimnàs i dues pistes, una de futbol i una de bàsquet. El pati no és gaire gran. També tenim un bar petit, però no hi ha menjador i per això els alumnes d’ESO que es queden a dinar fan servir el de l’escola Migdia. Quan es facin les obres d’ampliació, però, això canviarà.

En aquest moment a l’Aula d’Acollida som onze persones: una marroquina, tres indis, un xinès, una argentina, dos hondurenys, una ucraïnesa, una equatoriana i una catalana, la professora!

Els alumnes de l’aula d’acollida

Agustina, Hanae, Harmanjeet, Harmanpreet, Jobanpreet, Kaiyuan, Maria, M. José, Moisés i Vanessa