Sta Eugènia

aula d’acollida on PhotoPeach

Com és el nostre institut?

És molt gran i també hi ha un bar. Té un pati força gran. Té un gimnàs que es pot dividir en dues parts. Som mil dos- cents alumnes i cent quinze professors i professores. Entre altres serveis, tenim una infermera del C. A. P. (Centre d’ Atenció Primària), una biblioteca amb llibres, diaris, revistes i ordinadors amb Internet. Tenim pistes d’esport i un hort ecològic. Tenim una revista electrònica que es diu “Els mil i pico”. Tenim càmeres de seguretat.

Tenim una aula d’acollida per trenta-tres alumnes que vénen de molts països: Hondures, Brasil, Colòmbia, Camerun, Romania, Senegal, Moldàvia, Xina, Marroc, Gàmbia i Guinea Conakry. En el nostre institut es parlen vint-i-dues llengües i tenim alumnes de trenta països diferents.

diapositiva21 <!–[endif]–>A quin barri està situat? Com és el barri?

L’institut està situat en els barris de Santa Eugènia, Sant Narcís i Can Gibert del Pla. Té una piscina municipal, una biblioteca pública que s’anomena “Salvador Allende”, un Centre d’Atenció Primària (C.A.P.), un camp de futbol, altres escoles de primària i secundària, dos centres cívics (Santa Eugènia i Sant Narcís), una església catòlica i una mesquita, diversos parcs i jardins, etc. A més, hi ha moltes institucions, com per exemple, un club de bàsquet, un club de futbol, dues Associacions de Veïns, casals d’infants i joves, etc.

<!–[endif]–>Què destacaries de l’institut si l’haguessis d’ensenyar a algun/a alumne/a nou/nova?

Del nostre institut destaquem l’aula d’acollida, el bar menjador, els patis, els tallers i els laboratoris. També destacaríem els nostres amics i amigues. Quan ve un company o una companya nova li presentem els nostres amics i amigues perquè no es trobi sol, com a vegades ens ha passat a nosaltres.

diapositiva4