21.- Contracte del curs 3B a distància sobre la iniciació de la cooperació a l’aula. Nivell 01.-

Consisteix només en cinc passos:

1.- L’avaluació de la cooperació a l’aula.  Febrer

a.- Tenir clar l’estat actual com s’agrupen i aprenen els alumnes.

b.- Autocrítica i proposta de millores. Aprenentatge de la dinàmina mental cooperativa 3B. Cal assistir un parell de dilluns a l’Ateneu de Tarragona de 19 a 21 hores on hi ha el primer Club i a la vegada l’Institut de formació de monitors, COAS i docents en 3B.

2.- Una proposta al grup classe de dur a terme una organització i funcionament per grups que es construiran poc a poc en petits passos en equips 3B per aprendre a aprendre. Febrer-Març-Abril-Maig. Per mitjà de la cooperació a l’aula endagarem amb l’alumnat estratègies per a la cooperació dels pares i/o les mares. Sobre tot en els nivells de 1er i 2on ESO.

3.- La col.laboració en el desplegament del bloc  PATMF: http://blocs.xtec.cat/patmf/

Aquí es desplegarà en articles els passos a seguir per aplicar la dinàmica mental cooperativa a l’aula.   De febrer a juny.

4.- Memòria personal breu com a full de ruta a l’aula que s’inclourà dins del grup docent que porta a terme aquest curs i/o que té en marxa actuacions cooperatives a l’aula. Constarà els punts 01, 02 i 03 anteriors. (Màxim 2 fulls per les dues cares). Lliurar-la en el mes de juny, el dia 06 de juny (06-06-13)

5.- Activitat de compartir el treball realitzat entre els companys/es. Per mitjà del bloc PATMF a dalt mencionat (fotos i textos curts)  i a nivell presencial en quan sorti l’ocasió abans d’acabar el curs escolar 2012-13. Moments que es consensuaran.

Per a qualsevol consulta o consideració:  info@cooperis.cat