El nostre producte final!

El nostre producte final serà la confecció d’un blog on es recolliran els diferents itineraris dels alumnes. Es tracta d’un repte real, proper als alumnes que poden experimentar el que suposa realitzar i organitzar un viatge en tots els seus àmbits. També tenen la possibilitat d’il·lustrar el seu projecte personal amb fotografies realitzades per ells mateixos, sempre i quan la implicació de la família sigui la que perseguim i puguin efectuar l’itinerari planificat.

Els resultats seran públics i podran ser consultats per qualsevol persona de la comunitat (famílies incloses).

La veu dels alumnes

Us poso els comentaris dels alumnes sobre el projecte:

  • Cristian:La meva opinio es que he apres que has de tenir un bon treball i guanyar uns 3000 euros mes o menys perque tot es molt car.
  • David:A mi m’ha semblat molt interessant perquè així ens mentalitzem per a dintre de uns anys el nostre futur encara que ens hem flipat una mica a la hora de els preus Per a mi ma semblat un 8

    Bones vacançes

  • Dídac:El Treball ma agradat molt però había coses difícil el IRPF i la compra o alquiler casas o pisos.
  • Roger:Aquest treball ma semblat molt bé perquè em après com voldria veure tot el mes més
    Jo li posaria un 7 per què m’ha agradat però es feia cansat tots els dies tant de temps conforme podeu llegir no són molt crítics amb el projecte,
  • Bones vacances a tothom

Conclusions

Hem tret unes conclusions de la feina feta durant tot el trimestre:

https://docs.google.com/document/d/1jYuW_NWclYzYj5hiBM3omr-Gg00cg-udqxllC8Cvkb4/edit

A partir de la el·laboració d’un pressupost:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1jrWR_gs6NU7hHK1zW7o-p5C-jfQiY9LXBYWceGyR0ZI/edit#gid=0

Bé a veure com ho exposses,

Activitat transport públic

En aquesta activitat els alumnes havien de calcular quant els costaria anar en transport públic (autobús) a La Roca , i esdevinar quina model de targeta els resulataria més barata:

https://docs.google.com/document/d/1I-CKQUcycnpGn2c4_fkhGbaMvoOyj7dboQOiDZs3DAg/edit

Els ha sortit la T-jove 16 però sols la podran fer servir fins als 16 anys.

Activitat de Cotxe propi

En aquesta actvivitat els alumnes han buscat i configurat un cotxe i han calculat el consum de benzina mensual, a partir dels litres del dipòsit:

https://docs.google.com/document/d/1WG5ilS-zWIwp5dSHNmWMepQ-nWL1xdi4NkWCOkXg_ZU/edit

Podeu comprovar com el cotxe s’escapa de la majoria de despesses d’una familia comú.

Activitat d’Alimentació

Hola,

En aquest article hem fet una porgramacíó el més acurat possible d’una compra setmanal i amb la seva corresponent graella del menú que cadascú menja.

-Activitat piràmide saludable: https://docs.google.com/document/d/1MYnaEEKL9jeo9JgMYFl0-9YGW8DUTPlbpsHqdnkx9NU/edit

-Activitat menú setmanal:

https://docs.google.com/document/d/1XYZBKo0-vWCXL_K2y-6wK5AXXEQyCDb2UPEGaxGSJTg/edit.

 

SOM-HI !!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Els alumnes quan la mestra coloca les cadires en rotllana ja saben que van a parlar de formigues però per poder fer-ho cada sessió la mestra recorda les normes: respectar el torn de paraula, escoltar els companys/es…

Com a grup impulsor creiem que el que ens falta és més comunicació entre nosaltres a l’hora d’establir quins són els objectius dels projectes i com desenvolupar-los i sobretot concretar què es vol avaluar: no confondre treballar molts aspectes a voler-los avaluar tots per tant identificar els que són realment TRANSFERIBLES, COMPRENSIBLES PELS ALUMNES I AVALUABLES D’UNA MANERA OBJECTIVA. Ha estat molt enriquidor poder fer-ho amb aquest projecte de P3.