Premi al VIIIè Concurs de Cristal·lització a l’Escola

Els alumnes de primer de batxillerat de l’Institut Terra Alta van presentar el passat 24 de maig el resultat de 5 mesos de treball, participant en el VIIIè Concurs de Cristal·lització a l’Escola.

Al Museu de les Aigües Agbar de Cornellà de Llobregat, van defensar la feina feta els alumnes:
– Guillem Àlvarez Bernal
– Carla Vallespí Fuertes
– Ester Viñals Rams

Acompanyats per la professora de química Cristina Albesa.

També van explicar el contingut del pòster científic elaborat per l’Aida Font, Maria Martí i Júlia Garcia.

I tota aquesta feina va ser recompensada amb un segon premi en la categoria millor composició /cristall únic per aquest cristalls:

Aquest article ha estat publicat en Química. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.