II Olimpíada de Geologia, ja tenim guanyadors!

olimpiada-de-geologia-2011-a-tarragona-0211

Els organitzadors amb els guanyadors.

Divendres 11 de febrer es va realitzar la II Olimpíada de Geologia en la fase territorial. És la primera vegada que s’organitza a la demarcació car l’any passat no hi va haver suficient alumnat inscrit a la prova, enguany, però hi han participat un total de 20 alumnes de quatre instituts diferents.

Després d’una hora d’examen teòric individual i una hora d’examen pràctic per grups de quatre alumnes (atenent la normativa europea, donat que els guanyadors de la segona fase a nivell estatal aniran a la fase internacional a Itàlia), ja tenim els quatre guanyadors que aniran a la fase final de Madrid el 26 de març en representació de la nostra demarcació i són:

1r. Jesús Garcia Buenafuente, IES Terra Alta (Gandesa)

2n. Oriol Gimeno Vives, IES Narcís Oller (Valls)

3a. Laia Gracia, IES Gabriel Ferrater (Reus)

4a. Núria Margarit Ricart, IES Joan Guinjoan (Riudoms)

L’enhorabona als guanyadors!

Aquest article ha estat publicat en enigma de la setmana, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a II Olimpíada de Geologia, ja tenim guanyadors!

1. Bego Falcó diu:

Moltes Felicitats a tots i totes: organitzadors, participats i guanyadors/es!!!!
    Sobre tot a Jesús G.Buenafuente, alumne del nostre institut!!!
    Ara a Madrid!!!!

2. Cristina diu:

Enhorabona, campions!
    Permeteu que compartim la vostra alegria!!!

Jesus, ànims i cap a Madrid!!!