ENTREVISTA A NENS NOUS: Tània

Com et dius?

-Tània.

Quants anys tens?

-6 anys.

Vens d´un altre país?

-No.

Vens d´una altra escola? Quina?

-Sí, del Puigventós.

T’agrada aquesta escola?

-Si, per què hi ha la meva cosina.

Com t’hi sents?

-Bé.

Quan vas venir a l’escola estaves nerviosa?

-No, estaba tranquila.

Quin curs fas?

-1rB.

Has fet molts amics?

-Sí.

T’agraden els mestres que tens?

-Sí.

alumnes nous - 005



ENTREVISTA A NENS NOUS: Nerea

Com et dius?

-Nerea.

Quants anys tens?

-8 anys.

Vens d´un altre país?

-No.

Vens d´una altra escola? Quina?

-Si, de l’Hospitalet.

T’agrada aquesta escola?

-Sí.

Com t’hi sents?

-Bé.

Quan vas venir a l’escola estaves nerviosa?

-No.

Quin curs fas?

-3rB.

Has fet molts amics?

-Sí.

T’agraden els mestres que tens?

-Sí.

alumnes nous - 004



ENTREVISTA A NENS NOUS: Kelly Mayte

Com et dius?

-Kelly Mayte.

Quants anys tens?

-9 anys.

Vens d´un altre país? Quin?

-Sí, de Santa Cruz (Bolivia).

Vens d´una altre escola? Quina?

-Sí, de la Municipal 3 de Maig.

T’agrada aquesta escola?

-Sí.

Com t’hi sents?

-Normal.

Quan vas venir a l’escola estaves nerviosa?

-Sí.

Quin curs fas?

-4tA.

Has fet molts amics?

-Alguns.

T’agraden els mestres que tens?

-Sí.

alumnes nous - 003



ENTREVISTA A NENS NOUS: Edimar

Com et dius?

-Edimar.

Quants anys tens?

-10 anys.

Vens d´un altre país? Quin?

-Sí, de Bolívia.

Vens d´una altre escola? Quina?

-Si, del Sant Bernat.

T’agrada aquesta escola?

-No tant com l’ altra.

Com t’hi sents?

-Normal.

Quan vas venir a l’escola estaves nerviós?

-Sí.

Quin curs fas?

-5èB.

Has fet molts amics?

-Sí.

T’agraden els mestres que tens?

-Sí.

alumnes nous - 002



ENTREVISTA A NENS NOUS: Rukang

Com et dius?

-Rukang.

Quants anys tens?

-11 anys.

Vens d´un altre país? Quin?

-Vinc de Cartagena (Murcia) però soc xinès .

Vens d´una altre escola? Quina?

-Sí, del Vicente Berina.

T’agrada aquesta escola?

-Sí.

Com t’hi sents?

-Bé, content.

Quant vas venir a l’escola estaves nerviós?

-Sí, perquè no coneixia als companys .

Quin curs fas?

-6èA.

Has fet molts amics?

-Sí.

T’agraden els mestres que tens?

-Sí.

alumnes nous - 001



LA CANTANT MALÚ TORNA A BARCELONA

Malú va tornar a exhaurir les entrades de seguida.

Malú va venir a Barcelona, al Palau Sant Jordi, i deixa bocabadades les 17.000 persones pel seu meravellós concert.

El dia 10 d’octubre Malú va tornar a venir al Palau Sant Jordi. En tan sols 10 mesos Malú va penjar un cartell que hi deia: “No hi ha més entrades “.

Al Palau Sant Jordi hi havia molts objectes perquè ningú es quedés sense cap record d’aquell concert tan emocionant : samarretes, collarets, fotos signades, la seva colònia, motxilles petites i fundes de mòbils.

A les xarxes socials moltes fans van dir que el concert va ser molt emocionant i ben “xulo”.Concert 2Concert 1

 

 

 

 

 

 

 

 



ENTREVISTA A LA NOVA CUINERA

T’agrada ser cuinera? 🙂
-Sí.

Perquè?
-Perquè crec que és el que m’ha agradat sempre.

A part de cuinera has tingut algun altre ofici?
– Sí, administrativa i verificadora de circuits .

Quants anys tens? 😮
-51.

Ets suplent o fixa?
-Suplent .

Com et dius? 😆
-Consuelo .

Tens fills/es? :mrgreen:
-Sí.

Són nens o nenes?
-2 nens.

Quants anys tenen? 😳
-El petit 23 i el gran 26.

Com es diuen?
-Eric i Cristian.

Tu et consideres bona cuinera?
-Ho intento.

A part de cuinera tens un altre hobby? 💡
-Sí, la rebosteria.

 

Entrevista cuinera



ENTREVISTA A MARIA JOSÉ CAMACHO

1. Com et dius?

Maria José Camacho.

2. Quants anys tens?  

33 anys.

3. Tens fills?

No en tinc.

4. Et sents contenta en aquesta escola?

Sí, em sento contenta.

5. De petita què volies ser?

Mestra.

6. Però ja volies ser mestra d’anglès?

No, volia ser mestra en general.

7. T’agrada ser professora?

Sí.

8. Has nascut a Espanya?

Sí, a Barcelona.

9. A quin poble vius?

A Sant Boi de Llobregat.

10. Tens mascotes?

Sí, dos hamsters que es diuen Oliver i Benji i una gossa que es diu Lluna.

11. Quines són les teves aficions?

Viatjar, llegir, escoltar música, jugar a futbol, els animals…

Entrevista Ma Jose



LA REVISTA SE’N VA DE VACANCES!!!!!!!

Cambiar tamañoRotaciónIMG_2290

Aquesta és la opinió dels reporters i col·laboradors esporàdics:

Alexey:
La revista m’ha agradat perquè et pots assabentar de totes les coses i pots conèixer coses noves de l’escola i de les persones. I he après a fer de reporter.

Núria:
A mi m’ha encantat anar a la revista. Ha sigut molt divertit. He estat amb companys, companyes, professors i professores. M’ha encantat fer entrevistes i coses noves. Mai m’havia sentit així. M’encanta fer això però llàstima que ja s’ha acabat. Estic contenta pels que ho faran l’any que ve.

Júlia:
M’ha agradat moooolt ser reportera. He après coses noves. Ha sigut divertit entrevistar els nens i, als mestres.

Marta:
La Revista ha sigut realment una de les activitats més “xula” que he fet durant tot el curs. He pogut aprendre moltes coses i m’he habilitat molt amb l’ordinador. Hem fa molta pena haver d’acabar perquè m’ha agradat molt!!!
M’agradaria fer-la cada any!!

Marc:
A mi m’ha agradat molt la Revista i ho voldria tornar a fer.

Roosevelt:
M’ha agradat molt formar part de la Revista. He après a treballar amb altres companys i, sobretot, aprendre a fer reportatges que pot ser una cosa única durant tota l’estada a l’escola i ha estat bé aprofitar-ho. En la meva opinió la Revista ens ajuda als reporters a millorar l’ortografia i a fer saber el que passa a la nostra escola.

Sergio:
A mi m’ha agradat molt anar a la Revista. Jo hauria volgut anar més vegades perquè només he anat una. Ha sigut molt interessant.

Daniel:
A mi m’ha agradat molt estar a la Revista de l’escola, encara que només hagi anat quatre o cinc vegades. M’ho he passat molt bé i, l’activitat que m’ha agradat més fer ha sigut quan vaig fer l’article de la Bassa. Ha sigut una experiència molt “xula”.

Tarik:
A mi m’ha agradat bastant participar a la Revista com a col•laborador. I també el fet de compartir-ho amb els meus companys.

Andrea:
Participar a la Revista m’ha semblat molt interessant. A més a més col•laborar amb els companys que m’han tocat m’ha agradat molt. Bon estiu!



EXCURSIÓ DE P3 A LA GRANJA

1- Com us ho vau passar?
Molt bé.
2- Quins animals vau veure?
Vaques, cavalls, conills, ponis, gallines, rucs, cabres, ànecs, porcs i xais.
3- Era gran o petita la granja?
Gran.
4- Us van agradar els animals?
Molt.
5- Us va agradar anar a la granja?
Si. Però el que més ens va agradar va ser donar el menjar i tocar-los.

La granja - 0007 La granja - 0006 La granja - 0005 La granja - 0004 La granja - 0003 La granja - 0002 La granja - 0001