GUANYADORS DE SANT JORDI

GUANYADORS SANT JORDI

Els guanyadors de sant Jordi d’aquest any han estat:

2nA: contes
1r- Eudald Carbó: La patata i el pèsol
2n- Raul Quintana: La pilota original i el nen
3r- Ingrid Asensio: Els dos ossos enamorats

2nB:
1r- Leyre Expósito: El mitjó màgic
2n- Miryam Louarti: La gota d’aigua i la flor màgica
3r- Carla Sanz: Ens anem de casa

3rA: cal•ligrames
1r- Hector Lopez: Els animals
2n- Doaa Zayoun: La primavera
3r- Teresa Orellana: La tardor

3rB:
1r- Paula Jiménez: Els colors
2n- Daniela Jiménez: El sol
3r- Pere Vendrell: El llibre

4tA: poemes
1r- Ainhoa Galan: El meu gos
2n- Efrem Rodríguez: L’estrofa
3r- Patricia Lopez: La família

4tB:
1r: Joel Fernández: Les estacions de l’any
2n: Miriam Murà: Els drac
3r: Joan Moreno: Els animals

5A:poemes
1r- Roosevelt Shoyode: L’arc de sant Martí
2n- Daniel Sánchez: La inspiració
3r- Eric Rebollo: les estacions
Excèsit- Fatima Mouhal- La primavera

5è B:
1r- Sònia Cabayol: El debat
2n- Nil Gomez: La pluja
3r- Hajar el Gharbi: La primavera
Exèsit: Núria Burgos: La mare natura

6è A: poemes
1r- Joel Villanueva: Els colors de la vida
2n- Adaya Monje: Les estacions
3r- Daniel Carvajal: Els meus amics
Exesit: Israel Viscarra: La família

6è B:
1r- Brian Cordón: La historia de sant Jordi
2n- Arnau García: Una carta al cel
3r- Queralt Almasqué: A mi em van abandonar
Excèsit- Abderrahim el Yaakoubi: Camí de l’amor

Sant Jordi 2014 - 024 Sant Jordi 2014 - 028 Sant Jordi 2014 - 029 Sant Jordi 2014 - 030 Sant Jordi 2014 - 003 Sant Jordi 2014 - 006 Sant Jordi 2014 - 010 Sant Jordi 2014 - 014 Sant Jordi 2014 - 034 Sant Jordi 2014 - 038 Sant Jordi 2014 - 040 Sant Jordi 2014 - 042



ENTREVISTA AL GUANYADOR DEL CONCURS LITERARI DEL POBLE

La setmana de Sant Jordi es va celebrar el concurs literari del nostre poble. Aquest any un alumne de la nostra escola va quedar guanyador.

Quants anys tens?
Tinc 7 anys.

Quin curs fas?
Faig segon de Primària.

Quin premi vas guanyar?
Vaig guanyar el concurs literari i vaig quedar en segon lloc.

Com et vas sentir?
Em vaig sentir orgullós d’haver guanyat.

De què anava el conte que vas presentar?
Anava d’unes sèpies que volien volar.

IMG_2224



Entrevista al Toni sobre els animals de la bassa

-A la bassa hi ha animals?
Sí.
-Quants ?
Més de deu.
-Com van arribar?
Van arribar un dia, que estava plovent, van vindre unes granotes i van posar ous.
-Quant de temps hi estaran?
12 setmanes o més.
-Canviaran de forma?
Sí, es van transformant.
-Què mengen?
Nutrients de l’aigua i de les pedres, quan ja son granotes mengen larves i insectes.
-Quants ous poden posar?
Molts.
-Moltes gràcies!

Nenúfars - 004 IMG_2142



EXCURSIÓ DE 5è A TARRAGONA

1-On vau anar?
A Poblet. És un poble petit que es troba a la comarca de la Conca de Barberà, a la província de Tarragona.

2- Què vau veure?
Les coves de Francolí i el monestir de Poblet.

3- Com us ho vau passar?
Ens ho vam passar molt bé. Ens va agradar perquè hi havia vídeos de persones que semblava que sortien de la pantalla.

4-Què vau veure a les coves?
Com vivien els homes de la prehistòria: menjaven els animals que caçaven, es vestien amb la pell dels animals dormien damunt del terra…
I com es va formar la cova: la cova la va formar el riu Francolí que passava dins de la terra que anava erosionant. El sostre anava reduint l’alçada en alguns llocs.

5-Què vau veure al monestir?
Les sales del monestir, uns monjos que eren molt amables i anaven vestits amb túniques. Les sales eren grans com la biblioteca. Al mig del monestir hi havia el claustre, que és un pati obert i molt relaxant.

6-Us va agradar l’excursió?
Ens va agradar molt. Va ser molt divertit perquè tornant vam veure els Simpsons i també vam cantar cançons.

Sortida Poblet - 001 Sortida Poblet - 003 Sortida Poblet - 004 Sortida Poblet - 005 Sortida Poblet - 006 Sortida Poblet - 007 Sortida Poblet - 008 Sortida Poblet - 009 Sortida Poblet - 010 Sortida Poblet - 011 Sortida Poblet - 012 Sortida Poblet - 013 Sortida Poblet - 014Cambiar tamañoSortida a Poblet 20142517



P5 VA AL ZOO!!!

1-On heu anat?

Hem anat al zoo. Hem anat amb autocar.

2-Qui hi heu anat?

Hi hem anat totes les classes de P5 (amb les mestres).

3-Quan hi heu anat?

Hi vam anar fa unes tres setmanes.

 4- Veu aprendre alguna cosa? Quina?  

Sí. Vàrem aprendre que les panteres cacen a la nit, corren i salten sobre les preses.

 

ENS HO VAREM PASSAR D’ALLÒ MÉS BÉ.

 

Aquesta entrevista l’hem fet al Nacho i a la Lía.

P3050303P3050322 P3050278



ENTREVISTA A LA CLÀUDIA ABATE

1.Com vas aconseguir ser actriu?

-Vaig anar a una escola de dansa on faig teatre i vaig fer un càsting.

 2.Et va costar fer el càsting?

– Al principi una mica, perquè estava nerviosa.

3. T’han entrevistat abans?

– Sí.

4. Mentre estaves fent la pel·lícula com feies per anar a l’institut?

– Quan vaig fer la pel·lícula era final de curs i no hi havia moltes classes.CLAUDIA

5.Quina va ser la teva primera pel·lícula?

-Floquet de neu.

6.N’has fet alguna altra?

-Uns capítols d’una sèrie de TV3 però d’altres pel·lícules no.

7.Et vas relacionar bé amb els altres actors?

-Sí.

 8.Et va costar memoritzar el guió?

-Una mica perquè era llarg.

9.T’agradaria fer alguna altra pel·lícula?

-Sí.

10.Com va ser la teva experiència durant la pel·lícula?

-Va estar molt bé perquè vaig aprendre moltes coses i m’ho vaig passar molt bé.



Sortida de P5A a la biblioteca

1- On vareu anar?
-Nosaltres vam anar a la biblioteca.
2- Com vareu anar?
-Hi varem anar caminant.
3- Qui vareu anar?
-Només vam anar P5A.
4- Quan vareu anar?
-Hi varem anar fa dues setmanes.
5- Que vareu aprendre?
-Varem aprendre com es tractaven els llibres, a no menjar a la biblioteca i a fer silenci. Un senyor ens va explicar un conte que es deia: “Biblio-burro”.

Aquesta entrevista l’hem fet a la DANA i en JORDI.

P3110539 P3110541 P3110546 P3110548



Entrevista a la Mariona (ajudant del cuiner)

-Com et dius?
Mariona Trillo

-Quants anys portes cuinant?
Porto 7 anys cuinant.

-T’agrada treballar amb el Carlos?
Si m’agrada molt treballar amb el Carlos.

-A quantes escoles has estat abans?
He estat a 4 escoles.

-Que t’agradaria haver fet?
M’agradaria ser metge cirurgià.

-T’agrada aquest treball?
Si,molt.

-Que t’agrada fer al teu temps lliure?
M’agrada ballar balls de salo i fer competicions.

IMG_1444



Entrevista al cuiner Carlos

Quants anys portes cuinant?
30 anys.
T’agrada cuinar?
Si, és clar.
Has estat en altres escoles?
He estat en 5 escoles més.
Que t’agradaria ser si no fossis cuiner?
Cuiner igualment.
T’agrada treballar amb la Mariona ?
Sí, molt.
Que t’agrada fer al teu temps lliure?
Veure la tele.

IMG_1768



2n A (FONT D’EN ROURE)

 DSCN1688 DSCN1665 DSCN1668 DSCN1669

1-Com vareu saber el camí?

Abans d’anar varem fer un mapa per saber per on s’hauria de passar i els noms dels     carrers,  primer varem visitar la plaça de les fonts i després varem anar a la Font d’en Roure.

 

2-Que vareu aprendre de la Font d’en Roure?

Que l’aigua no és potable i funcionen només dos brolladors.

La masia es va construir i ara només queda una paret. A la font també hi havia un mica de parc i al parc hi havia unes pedres que servien per moldre i així fer vi i fer l’oli de les olives.

 

3-Perquè es diu Font d’en Roure?

Perquè el propietari es deia: Antoni Roure.

 

4-Com es va destruir la masia?

Per un incendi.