ENTREVISTA A NENS NOUS: Rukang

Com et dius?

-Rukang.

Quants anys tens?

-11 anys.

Vens d´un altre país? Quin?

-Vinc de Cartagena (Murcia) però soc xinès .

Vens d´una altre escola? Quina?

-Sí, del Vicente Berina.

T’agrada aquesta escola?

-Sí.

Com t’hi sents?

-Bé, content.

Quant vas venir a l’escola estaves nerviós?

-Sí, perquè no coneixia als companys .

Quin curs fas?

-6èA.

Has fet molts amics?

-Sí.

T’agraden els mestres que tens?

-Sí.

alumnes nous - 001



LA CANTANT MALÚ TORNA A BARCELONA

Malú va tornar a exhaurir les entrades de seguida.

Malú va venir a Barcelona, al Palau Sant Jordi, i deixa bocabadades les 17.000 persones pel seu meravellós concert.

El dia 10 d’octubre Malú va tornar a venir al Palau Sant Jordi. En tan sols 10 mesos Malú va penjar un cartell que hi deia: “No hi ha més entrades “.

Al Palau Sant Jordi hi havia molts objectes perquè ningú es quedés sense cap record d’aquell concert tan emocionant : samarretes, collarets, fotos signades, la seva colònia, motxilles petites i fundes de mòbils.

A les xarxes socials moltes fans van dir que el concert va ser molt emocionant i ben “xulo”.Concert 2Concert 1

 

 

 

 

 

 

 

 



ENTREVISTA A LA NOVA CUINERA

T’agrada ser cuinera? 🙂
-Sí.

Perquè?
-Perquè crec que és el que m’ha agradat sempre.

A part de cuinera has tingut algun altre ofici?
– Sí, administrativa i verificadora de circuits .

Quants anys tens? 😮
-51.

Ets suplent o fixa?
-Suplent .

Com et dius? 😆
-Consuelo .

Tens fills/es? :mrgreen:
-Sí.

Són nens o nenes?
-2 nens.

Quants anys tenen? 😳
-El petit 23 i el gran 26.

Com es diuen?
-Eric i Cristian.

Tu et consideres bona cuinera?
-Ho intento.

A part de cuinera tens un altre hobby? 💡
-Sí, la rebosteria.

 

Entrevista cuinera



ENTREVISTA A MARIA JOSÉ CAMACHO

1. Com et dius?

Maria José Camacho.

2. Quants anys tens?  

33 anys.

3. Tens fills?

No en tinc.

4. Et sents contenta en aquesta escola?

Sí, em sento contenta.

5. De petita què volies ser?

Mestra.

6. Però ja volies ser mestra d’anglès?

No, volia ser mestra en general.

7. T’agrada ser professora?

Sí.

8. Has nascut a Espanya?

Sí, a Barcelona.

9. A quin poble vius?

A Sant Boi de Llobregat.

10. Tens mascotes?

Sí, dos hamsters que es diuen Oliver i Benji i una gossa que es diu Lluna.

11. Quines són les teves aficions?

Viatjar, llegir, escoltar música, jugar a futbol, els animals…

Entrevista Ma Jose



LA REVISTA SE’N VA DE VACANCES!!!!!!!

Cambiar tamañoRotaciónIMG_2290

Aquesta és la opinió dels reporters i col·laboradors esporàdics:

Alexey:
La revista m’ha agradat perquè et pots assabentar de totes les coses i pots conèixer coses noves de l’escola i de les persones. I he après a fer de reporter.

Núria:
A mi m’ha encantat anar a la revista. Ha sigut molt divertit. He estat amb companys, companyes, professors i professores. M’ha encantat fer entrevistes i coses noves. Mai m’havia sentit així. M’encanta fer això però llàstima que ja s’ha acabat. Estic contenta pels que ho faran l’any que ve.

Júlia:
M’ha agradat moooolt ser reportera. He après coses noves. Ha sigut divertit entrevistar els nens i, als mestres.

Marta:
La Revista ha sigut realment una de les activitats més “xula” que he fet durant tot el curs. He pogut aprendre moltes coses i m’he habilitat molt amb l’ordinador. Hem fa molta pena haver d’acabar perquè m’ha agradat molt!!!
M’agradaria fer-la cada any!!

Marc:
A mi m’ha agradat molt la Revista i ho voldria tornar a fer.

Roosevelt:
M’ha agradat molt formar part de la Revista. He après a treballar amb altres companys i, sobretot, aprendre a fer reportatges que pot ser una cosa única durant tota l’estada a l’escola i ha estat bé aprofitar-ho. En la meva opinió la Revista ens ajuda als reporters a millorar l’ortografia i a fer saber el que passa a la nostra escola.

Sergio:
A mi m’ha agradat molt anar a la Revista. Jo hauria volgut anar més vegades perquè només he anat una. Ha sigut molt interessant.

Daniel:
A mi m’ha agradat molt estar a la Revista de l’escola, encara que només hagi anat quatre o cinc vegades. M’ho he passat molt bé i, l’activitat que m’ha agradat més fer ha sigut quan vaig fer l’article de la Bassa. Ha sigut una experiència molt “xula”.

Tarik:
A mi m’ha agradat bastant participar a la Revista com a col•laborador. I també el fet de compartir-ho amb els meus companys.

Andrea:
Participar a la Revista m’ha semblat molt interessant. A més a més col•laborar amb els companys que m’han tocat m’ha agradat molt. Bon estiu!



EXCURSIÓ DE P3 A LA GRANJA

1- Com us ho vau passar?
Molt bé.
2- Quins animals vau veure?
Vaques, cavalls, conills, ponis, gallines, rucs, cabres, ànecs, porcs i xais.
3- Era gran o petita la granja?
Gran.
4- Us van agradar els animals?
Molt.
5- Us va agradar anar a la granja?
Si. Però el que més ens va agradar va ser donar el menjar i tocar-los.

La granja - 0007 La granja - 0006 La granja - 0005 La granja - 0004 La granja - 0003 La granja - 0002 La granja - 0001



GUANYADORS DE SANT JORDI

GUANYADORS SANT JORDI

Els guanyadors de sant Jordi d’aquest any han estat:

2nA: contes
1r- Eudald Carbó: La patata i el pèsol
2n- Raul Quintana: La pilota original i el nen
3r- Ingrid Asensio: Els dos ossos enamorats

2nB:
1r- Leyre Expósito: El mitjó màgic
2n- Miryam Louarti: La gota d’aigua i la flor màgica
3r- Carla Sanz: Ens anem de casa

3rA: cal•ligrames
1r- Hector Lopez: Els animals
2n- Doaa Zayoun: La primavera
3r- Teresa Orellana: La tardor

3rB:
1r- Paula Jiménez: Els colors
2n- Daniela Jiménez: El sol
3r- Pere Vendrell: El llibre

4tA: poemes
1r- Ainhoa Galan: El meu gos
2n- Efrem Rodríguez: L’estrofa
3r- Patricia Lopez: La família

4tB:
1r: Joel Fernández: Les estacions de l’any
2n: Miriam Murà: Els drac
3r: Joan Moreno: Els animals

5A:poemes
1r- Roosevelt Shoyode: L’arc de sant Martí
2n- Daniel Sánchez: La inspiració
3r- Eric Rebollo: les estacions
Excèsit- Fatima Mouhal- La primavera

5è B:
1r- Sònia Cabayol: El debat
2n- Nil Gomez: La pluja
3r- Hajar el Gharbi: La primavera
Exèsit: Núria Burgos: La mare natura

6è A: poemes
1r- Joel Villanueva: Els colors de la vida
2n- Adaya Monje: Les estacions
3r- Daniel Carvajal: Els meus amics
Exesit: Israel Viscarra: La família

6è B:
1r- Brian Cordón: La historia de sant Jordi
2n- Arnau García: Una carta al cel
3r- Queralt Almasqué: A mi em van abandonar
Excèsit- Abderrahim el Yaakoubi: Camí de l’amor

Sant Jordi 2014 - 024 Sant Jordi 2014 - 028 Sant Jordi 2014 - 029 Sant Jordi 2014 - 030 Sant Jordi 2014 - 003 Sant Jordi 2014 - 006 Sant Jordi 2014 - 010 Sant Jordi 2014 - 014 Sant Jordi 2014 - 034 Sant Jordi 2014 - 038 Sant Jordi 2014 - 040 Sant Jordi 2014 - 042



ENTREVISTA AL GUANYADOR DEL CONCURS LITERARI DEL POBLE

La setmana de Sant Jordi es va celebrar el concurs literari del nostre poble. Aquest any un alumne de la nostra escola va quedar guanyador.

Quants anys tens?
Tinc 7 anys.

Quin curs fas?
Faig segon de Primària.

Quin premi vas guanyar?
Vaig guanyar el concurs literari i vaig quedar en segon lloc.

Com et vas sentir?
Em vaig sentir orgullós d’haver guanyat.

De què anava el conte que vas presentar?
Anava d’unes sèpies que volien volar.

IMG_2224



Entrevista al Toni sobre els animals de la bassa

-A la bassa hi ha animals?
Sí.
-Quants ?
Més de deu.
-Com van arribar?
Van arribar un dia, que estava plovent, van vindre unes granotes i van posar ous.
-Quant de temps hi estaran?
12 setmanes o més.
-Canviaran de forma?
Sí, es van transformant.
-Què mengen?
Nutrients de l’aigua i de les pedres, quan ja son granotes mengen larves i insectes.
-Quants ous poden posar?
Molts.
-Moltes gràcies!

Nenúfars - 004 IMG_2142



EXCURSIÓ DE 5è A TARRAGONA

1-On vau anar?
A Poblet. És un poble petit que es troba a la comarca de la Conca de Barberà, a la província de Tarragona.

2- Què vau veure?
Les coves de Francolí i el monestir de Poblet.

3- Com us ho vau passar?
Ens ho vam passar molt bé. Ens va agradar perquè hi havia vídeos de persones que semblava que sortien de la pantalla.

4-Què vau veure a les coves?
Com vivien els homes de la prehistòria: menjaven els animals que caçaven, es vestien amb la pell dels animals dormien damunt del terra…
I com es va formar la cova: la cova la va formar el riu Francolí que passava dins de la terra que anava erosionant. El sostre anava reduint l’alçada en alguns llocs.

5-Què vau veure al monestir?
Les sales del monestir, uns monjos que eren molt amables i anaven vestits amb túniques. Les sales eren grans com la biblioteca. Al mig del monestir hi havia el claustre, que és un pati obert i molt relaxant.

6-Us va agradar l’excursió?
Ens va agradar molt. Va ser molt divertit perquè tornant vam veure els Simpsons i també vam cantar cançons.

Sortida Poblet - 001 Sortida Poblet - 003 Sortida Poblet - 004 Sortida Poblet - 005 Sortida Poblet - 006 Sortida Poblet - 007 Sortida Poblet - 008 Sortida Poblet - 009 Sortida Poblet - 010 Sortida Poblet - 011 Sortida Poblet - 012 Sortida Poblet - 013 Sortida Poblet - 014Cambiar tamañoSortida a Poblet 20142517