25
04
2014
1-On heu anat?
Hem anat al zoo. Hem anat amb autocar.
2-Qui hi heu anat?
Hi hem anat totes les classes de P5 (amb les mestres).
3-Quan hi heu anat?
Hi vam anar fa unes tres setmanes.
4- Veu aprendre alguna cosa? Quina?
Sí. Vàrem aprendre que les panteres cacen a la nit, corren i salten sobre les preses.
ENS HO VAREM PASSAR D’ALLÒ MÉS BÉ.
Aquesta entrevista l’hem fet al Nacho i a la Lía.


General
25
04
2014
1.Com vas aconseguir ser actriu?
-Vaig anar a una escola de dansa on faig teatre i vaig fer un càsting.
2.Et va costar fer el càsting?
– Al principi una mica, perquè estava nerviosa.
3. T’han entrevistat abans?
– Sí.
4. Mentre estaves fent la pel·lícula com feies per anar a l’institut?
– Quan vaig fer la pel·lícula era final de curs i no hi havia moltes classes.
5.Quina va ser la teva primera pel·lícula?
-Floquet de neu.
6.N’has fet alguna altra?
-Uns capítols d’una sèrie de TV3 però d’altres pel·lícules no.
7.Et vas relacionar bé amb els altres actors?
-Sí.
8.Et va costar memoritzar el guió?
-Una mica perquè era llarg.
9.T’agradaria fer alguna altra pel·lícula?
-Sí.
10.Com va ser la teva experiència durant la pel·lícula?
-Va estar molt bé perquè vaig aprendre moltes coses i m’ho vaig passar molt bé.
General
4
04
2014
1- On vareu anar?
-Nosaltres vam anar a la biblioteca.
2- Com vareu anar?
-Hi varem anar caminant.
3- Qui vareu anar?
-Només vam anar P5A.
4- Quan vareu anar?
-Hi varem anar fa dues setmanes.
5- Que vareu aprendre?
-Varem aprendre com es tractaven els llibres, a no menjar a la biblioteca i a fer silenci. Un senyor ens va explicar un conte que es deia: “Biblio-burro”.
Aquesta entrevista l’hem fet a la DANA i en JORDI.

General
4
04
2014
-Com et dius?
Mariona Trillo
-Quants anys portes cuinant?
Porto 7 anys cuinant.
-T’agrada treballar amb el Carlos?
Si m’agrada molt treballar amb el Carlos.
-A quantes escoles has estat abans?
He estat a 4 escoles.
-Que t’agradaria haver fet?
M’agradaria ser metge cirurgià.
-T’agrada aquest treball?
Si,molt.
-Que t’agrada fer al teu temps lliure?
M’agrada ballar balls de salo i fer competicions.

General
4
04
2014
Quants anys portes cuinant?
30 anys.
T’agrada cuinar?
Si, és clar.
Has estat en altres escoles?
He estat en 5 escoles més.
Que t’agradaria ser si no fossis cuiner?
Cuiner igualment.
T’agrada treballar amb la Mariona ?
Sí, molt.
Que t’agrada fer al teu temps lliure?
Veure la tele.

General
28
03
2014

1-Com vareu saber el camí?
Abans d’anar varem fer un mapa per saber per on s’hauria de passar i els noms dels carrers, primer varem visitar la plaça de les fonts i després varem anar a la Font d’en Roure.
2-Que vareu aprendre de la Font d’en Roure?
Que l’aigua no és potable i funcionen només dos brolladors.
La masia es va construir i ara només queda una paret. A la font també hi havia un mica de parc i al parc hi havia unes pedres que servien per moldre i així fer vi i fer l’oli de les olives.
3-Perquè es diu Font d’en Roure?
Perquè el propietari es deia: Antoni Roure.
4-Com es va destruir la masia?
Per un incendi.
General
27
02
2014
Avui, el dilluns dia 24 de febrer, el Rei Carnestoltes ens ha presentat les consignes:
– Dimarts: hem de portar unes orelles ( d’animals, de follets etc…)
– Dimecres: hem de portar mitjons ( llargs, de colors, per sobre de les sabates etc…)
– Dijous: hem de portar una cua ( d’esquirol, de lleó, etc…)
El divendres per fi arriba el gran dia, el carnaval, tots ens disfressem com vulguem.
Els mestres es disfressen tots iguals, de ……
I aquí us deixem una mostra del ball per aquells que vulgueu anar practicant!!!
Ball Carnaval from Josep Ferrà i Esteva on Vimeo.
General
21
02
2014
P5 VA AL MOLÍ DE L’OLI

-On heu anat?
Hem anat al Molí de l’Oli i al camp a collir olives.
-Qui heu anat?
Hem anat tots els nens i nenes de P5 (i les professores).
-Quan hi heu anat?
Hi varem anar al novembre.
-Que vareu aprendre?
Varem veure com passaven les olives per un tipus de colador que feia que es quedessin les olives i marxessin les fulles. Una de les màquines es diu “cinco lobitos”.
Aquesta entrevista l’hem fet a dos nens de P5: la Beatriz i en Mohamed.
General
14
02
2014

1-Com et dius?
-Rosauro.
2-Quants anys tens?
-57 anys.
3-Has fet de conserge a una altra escola?
-No.
4-Quin es el treball de conserge?
-Molts. Obrir portes, tancar portes… (tasques diverses).
5-T’agrada aquesta escola?
-M’encanta i els nens estan molt ben educats.
6-Has fet algun altre treball?
-Sí. Vaig treballar de moltes coses i són aquestes: tècnic de manteniment de carreteres durant 17 anys, transportista durant 3 anys i construcció durant 16 anys.
General