P5 VA AL ZOO!!!

1-On heu anat?

Hem anat al zoo. Hem anat amb autocar.

2-Qui hi heu anat?

Hi hem anat totes les classes de P5 (amb les mestres).

3-Quan hi heu anat?

Hi vam anar fa unes tres setmanes.

 4- Veu aprendre alguna cosa? Quina?  

Sí. Vàrem aprendre que les panteres cacen a la nit, corren i salten sobre les preses.

 

ENS HO VAREM PASSAR D’ALLÒ MÉS BÉ.

 

Aquesta entrevista l’hem fet al Nacho i a la Lía.

P3050303P3050322 P3050278



ENTREVISTA A LA CLÀUDIA ABATE

1.Com vas aconseguir ser actriu?

-Vaig anar a una escola de dansa on faig teatre i vaig fer un càsting.

 2.Et va costar fer el càsting?

– Al principi una mica, perquè estava nerviosa.

3. T’han entrevistat abans?

– Sí.

4. Mentre estaves fent la pel·lícula com feies per anar a l’institut?

– Quan vaig fer la pel·lícula era final de curs i no hi havia moltes classes.CLAUDIA

5.Quina va ser la teva primera pel·lícula?

-Floquet de neu.

6.N’has fet alguna altra?

-Uns capítols d’una sèrie de TV3 però d’altres pel·lícules no.

7.Et vas relacionar bé amb els altres actors?

-Sí.

 8.Et va costar memoritzar el guió?

-Una mica perquè era llarg.

9.T’agradaria fer alguna altra pel·lícula?

-Sí.

10.Com va ser la teva experiència durant la pel·lícula?

-Va estar molt bé perquè vaig aprendre moltes coses i m’ho vaig passar molt bé.



Sortida de P5A a la biblioteca

1- On vareu anar?
-Nosaltres vam anar a la biblioteca.
2- Com vareu anar?
-Hi varem anar caminant.
3- Qui vareu anar?
-Només vam anar P5A.
4- Quan vareu anar?
-Hi varem anar fa dues setmanes.
5- Que vareu aprendre?
-Varem aprendre com es tractaven els llibres, a no menjar a la biblioteca i a fer silenci. Un senyor ens va explicar un conte que es deia: “Biblio-burro”.

Aquesta entrevista l’hem fet a la DANA i en JORDI.

P3110539 P3110541 P3110546 P3110548



Entrevista a la Mariona (ajudant del cuiner)

-Com et dius?
Mariona Trillo

-Quants anys portes cuinant?
Porto 7 anys cuinant.

-T’agrada treballar amb el Carlos?
Si m’agrada molt treballar amb el Carlos.

-A quantes escoles has estat abans?
He estat a 4 escoles.

-Que t’agradaria haver fet?
M’agradaria ser metge cirurgià.

-T’agrada aquest treball?
Si,molt.

-Que t’agrada fer al teu temps lliure?
M’agrada ballar balls de salo i fer competicions.

IMG_1444



Entrevista al cuiner Carlos

Quants anys portes cuinant?
30 anys.
T’agrada cuinar?
Si, és clar.
Has estat en altres escoles?
He estat en 5 escoles més.
Que t’agradaria ser si no fossis cuiner?
Cuiner igualment.
T’agrada treballar amb la Mariona ?
Sí, molt.
Que t’agrada fer al teu temps lliure?
Veure la tele.

IMG_1768



2n A (FONT D’EN ROURE)

 DSCN1688 DSCN1665 DSCN1668 DSCN1669

1-Com vareu saber el camí?

Abans d’anar varem fer un mapa per saber per on s’hauria de passar i els noms dels     carrers,  primer varem visitar la plaça de les fonts i després varem anar a la Font d’en Roure.

 

2-Que vareu aprendre de la Font d’en Roure?

Que l’aigua no és potable i funcionen només dos brolladors.

La masia es va construir i ara només queda una paret. A la font també hi havia un mica de parc i al parc hi havia unes pedres que servien per moldre i així fer vi i fer l’oli de les olives.

 

3-Perquè es diu Font d’en Roure?

Perquè el propietari es deia: Antoni Roure.

 

4-Com es va destruir la masia?

Per un incendi.

 



CARNAVAL 2014

Avui, el dilluns dia 24 de febrer, el Rei Carnestoltes ens ha presentat les consignes:

Dimarts: hem de portar unes orelles ( d’animals, de follets etc…)
Dimecres: hem de portar mitjons ( llargs, de colors, per sobre de les sabates etc…)
Dijous: hem de portar una cua ( d’esquirol, de lleó, etc…)

El divendres per fi arriba el gran dia, el carnaval, tots ens disfressem com vulguem.
Els mestres es disfressen tots iguals, de ……

I aquí us deixem una mostra del ball per aquells que vulgueu anar practicant!!!

 

Ball Carnaval from Josep Ferrà i Esteva on Vimeo.



SORTIDES I EXCURSIONS DE L’ESCOLA

P5 VA AL MOLÍ DE L’OLI

moli

-On heu anat?

Hem anat al Molí de l’Oli i al camp a collir olives.

 -Qui heu anat?

Hem anat tots els nens i nenes de P5 (i les professores).

-Quan hi heu anat?

Hi varem anar al novembre.

 -Que vareu aprendre?

Varem veure com passaven les olives per un  tipus de colador que feia que es quedessin les olives i marxessin les fulles. Una de les màquines es diu “cinco lobitos”.

Aquesta entrevista l’hem fet a dos nens de P5: la Beatriz i en Mohamed.



EXPOSICIÓ DE LA BASSA

IMG_1431 IMG_1433 IMG_1434 IMG_1435 IMG_1436 IMG_1437 IMG_1438 IMG_1439 IMG_1440

Aquest mes de febrer ha estat oberta la bassa per l’exposició dels pares. Ara us explicarem com s’ha construït: primer varem marcar el territori, ara té 2 metres de longitud, després varem picar amb diferents profunditats. Cada esglaó té una mida de 60 cm. A continuació, varem posar una malla geotèxtil i a sobre una làmina EPDM. El següent que varem fer va ser reforçar les vores perquè no s’escapés l’aigua. A continuació, es va anivellar i varem posar pedres i graves. També es va posar un squimer (bomba d’aigua). Seguidament es van plantar les plantes aquàtiques i finalment es va omplir.



TENIM UN NOU CONSERGE

IMG_1430

 

1-Com et dius?
-Rosauro.

2-Quants anys tens?
-57 anys.

3-Has fet de conserge a una altra escola?
-No.

4-Quin es el treball de conserge?
-Molts. Obrir portes, tancar portes… (tasques diverses).

5-T’agrada aquesta escola?
-M’encanta i els nens estan molt ben educats.

6-Has fet algun altre treball?
-Sí. Vaig treballar de moltes coses i són aquestes: tècnic de manteniment de carreteres durant 17 anys, transportista durant 3 anys i construcció durant 16 anys.