ENTREVISTA A LA MONTSE ROCA

Que sents treballant en aquesta escola?

Una satisfacció molt gran.

Et va agradar com et van rebre a l’escola?

Em va agradar molt.

Què penses de la classe que et va tocar?

La classe que m’ha tocat m’agrada molt. I també m’agrada ajudar-los.

DSCN0262

Què penses de la Montse Roca com a mestra? (Rossend i Raquel)

El Rossend opina que la Montse és molt bona mestra, i s’ha adaptat molt bé a l’escola i als alumnes.
La Raquel opina que és molt bona mestra i intenta explicar-ho tot el millor possible.

Què és el que més t’agrada de la Montse?

El que més li agrada al Rossend de la Montse és el seu tarannà.
I el que més li agrada a la Raquel de la Montse és el seu sentit de l’humor.


Accions

Informacions

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>