Entrevista a la Carla (substituta de la mestra de Religió)
T’agrada la teva feina?
Molt,m’agrada molt.
Com és la teva estància a aquesta escola?
Molt agradable.
Com són els teus alumnes?
Estic molt contenta amb tots els meus alumnes, són molt amables i “carinyosos”.
Perquè estàs substituint a la Míriam?
Perquè ha tingut un acte molt generós i fins que es millori estic jo al seu lloc.

