ATLETISME 2015-16
El diumenge 4 d’octubre van començar les primeres jornades d’atletisme 2015-16.
Va haver molts nens/es que hi van assistir, però menys que l’any passat. Encara que hi hagués menys nens, vam guanyar quasi totes les proves, en categoria femenina i masculina.
A les proves que vam guanyar sempre hi havia 1 o 2 classificats de la nostra escola pujats al pòdium.
Hi havia molta gent concursant però també animant. Això va fer que ens ho passéssim molt i molt bé!!!
Les següents jornades seran els dies: 18(encara seran de pista) i el 25 que serà el cros escolar. Us animem a vindre!!!










