CODONYAT

A 2n fem codonyat

Entrevistem els mestres i els alumnes de 2n sobre una activitat que han realitzat amb un codonyer

-Quins ingredients heu utilitzat?

Hem utilitzat llimona, codony i sucre.

-On ho vau fer?

Ho vam fer al pati.

-Qui ho va fer?

Entre tots ho vam fer.

-Quan ho vau fer?

Ho vam fer dimecres 30 de setembre.

-Quant temps veu trigar a fer-ho?

Vam trigar tot el matí.

-Us va agrada?

-Com se us va  acudir aquesta idea?

Doncs com el codonyer és el nostre arbre, vam baixar i vam veure que hi havia codonys i se’ns va acudir fer un codony.

 

Codonyat - 008 Codonyat - 007 Codonyat - 006 Codonyat - 005 Codonyat - 004 Codonyat - 003 Codonyat - 002 Codonyat - 001



Rusc d’abelles

A l’escola un nen de 5èA va trobar un rusc d’abelles al nostre pati, i el professor Toni Massana el va treure i hem volgut investigar sobre aquest tema…

– Qui el va descobrir?

El va descobrir en Lucas Hardoy Salamanca.

– Qui el va treure?

El va treure un professor de l’escola que es diu Toni Massana.

– Les abelles no et van picar?

No em van picar ni em van fer mal perquè va ser pel matí, i és quan les abelles estan dormint.

– On estava el rusc?

Estava al Margalló (com una espècie de palmera).

– Van fer fotos?

No.

– Quina forma tenia?

Era de forma hexagonal.

– Li va picar a algú?

Si, li va picar a un nen.

– Quantes abelles hi havien?

Hi havien 6 o 7.

– Es possible que construeixin més?

Es possible que facin un altre. És el primer que trèiem.

 

rusc - 000rusc - 001rusc - 002rusc - 003



ATLETISME 2015-16

El diumenge 4 d’octubre van començar les primeres jornades d’atletisme 2015-16.

Va haver molts nens/es que hi van assistir, però menys que l’any passat. Encara que hi hagués menys nens, vam guanyar quasi totes les proves, en categoria femenina i masculina.

A les proves que vam guanyar sempre hi havia 1 o 2 classificats de la nostra escola pujats al pòdium.

Hi havia molta gent concursant però també animant. Això va fer que ens ho passéssim molt i molt bé!!!

Les següents jornades seran els dies: 18(encara seran de pista) i el 25 que serà el cros escolar. Us animem a vindre!!!

10 9 8 7 6 5 4 3 21