23
10
2015
A 2n fem codonyat
Entrevistem els mestres i els alumnes de 2n sobre una activitat que han realitzat amb un codonyer
-Quins ingredients heu utilitzat?
Hem utilitzat llimona, codony i sucre.
-On ho vau fer?
Ho vam fer al pati.
-Qui ho va fer?
Entre tots ho vam fer.
-Quan ho vau fer?
Ho vam fer dimecres 30 de setembre.
-Quant temps veu trigar a fer-ho?
Vam trigar tot el matí.
-Us va agrada?
Sí
-Com se us va acudir aquesta idea?
Doncs com el codonyer és el nostre arbre, vam baixar i vam veure que hi havia codonys i se’ns va acudir fer un codony.

2n
23
10
2015
A l’escola un nen de 5èA va trobar un rusc d’abelles al nostre pati, i el professor Toni Massana el va treure i hem volgut investigar sobre aquest tema…
– Qui el va descobrir?
El va descobrir en Lucas Hardoy Salamanca.
– Qui el va treure?
El va treure un professor de l’escola que es diu Toni Massana.
– Les abelles no et van picar?
No em van picar ni em van fer mal perquè va ser pel matí, i és quan les abelles estan dormint.
– On estava el rusc?
Estava al Margalló (com una espècie de palmera).
– Van fer fotos?
No.
– Quina forma tenia?
Era de forma hexagonal.
– Li va picar a algú?
Si, li va picar a un nen.
– Quantes abelles hi havien?
Hi havien 6 o 7.
– Es possible que construeixin més?
Es possible que facin un altre. És el primer que trèiem.




General