DECORACIÓ DEL VESTÍBUL AL NADAL

Ara, per Nadal hem fet una decoració. Aquesta decoració consisteix en fer un arbre de Nadal amb caixes pintades pels nens de cada classe.

Cambiar tamañoDSCN0107
Educació Infantil també ha fet un arbre, però més petit. No hem posat la seva enquesta perquè no els vam trobar a classe.
Primària ha fet l’arbre més gran. També s’han exposat les postals del concurs de Nadal, que va guanyar la Claudia Chicón Frias.

Cambiar tamañoDSCN0135

DSCN0115

En conjunt també s’han exposat els pessebres dels nens de 5è que fan religió.

DSCN0131 DSCN0114
Per una altre part també s’han exposat els dibuixos del nou projecte: l’hort.

DSCN0112 DSCN0102 DSCN0103 DSCN0111
Si voleu saber més de l’hort entreu a un altre tema que es titula: Nou projecte: l’hort.

ARA US MOSTRAREM L’ENQUESTA DE LES PREGUNTES:

Estadístiques