DECORACIÓ DEL VESTÍBUL AL NADAL
Ara, per Nadal hem fet una decoració. Aquesta decoració consisteix en fer un arbre de Nadal amb caixes pintades pels nens de cada classe.

Educació Infantil també ha fet un arbre, però més petit. No hem posat la seva enquesta perquè no els vam trobar a classe.
Primària ha fet l’arbre més gran. També s’han exposat les postals del concurs de Nadal, que va guanyar la Claudia Chicón Frias.
En conjunt també s’han exposat els pessebres dels nens de 5è que fan religió.

Per una altre part també s’han exposat els dibuixos del nou projecte: l’hort.

Si voleu saber més de l’hort entreu a un altre tema que es titula: Nou projecte: l’hort.
ARA US MOSTRAREM L’ENQUESTA DE LES PREGUNTES:
General


