NOU PROJECTE: L’HORT
ENTREVISTEM AL TONI:
-Com va anar la reunió?
-Molt bé. Hem parlat amb els delegats verds, amb els mestres , amb els alumnes i amb els pares i les mares.
-Quants pares i mares van assistir a la reunió?
-Van assistir 16 pares i mares en total. Després, els pares i les mares van dibuixar el seu hort.
-Què es va decidir?
-Es va decidir crear una comissió de pares, mares, mestres i alumnes per començar a fer l’hort.
Us mostrem unes fotografies del lloc on s’ubicarà l’hort i d’uns quants dibuixos que hem fet els i les alumnes:
General









