ELS INVENTS
Cada any fem un treball interdisciplinari. Aquest any hem decidit fer el tema dels invents, a cada classe els ha tocat un tema diferent: P3 està fent el tema dels ordinadors, P4 treballa un tema lliure, P5 està fent els robots, 1r treballa la bombeta, 2n el coet, 3r la impremta, a 4t la màquina de retratar, a 5è li ha tocat el telèfon i a 6è el submarí.
Tots els invents estan exposats a diferents parts de l’escola: vestíbul d’infantil, vestíbul de primària, parets, passadissos…
General


