ELS INVENTS

Cada any fem un treball interdisciplinari. Aquest any hem decidit fer el tema dels invents, a cada classe els ha tocat un tema diferent: P3 està fent el tema dels ordinadors, P4 treballa un tema lliure, P5 està fent els robots, 1r treballa la bombeta, 2n el coet, 3r la impremta, a 4t la màquina de retratar, a 5è li ha tocat el telèfon i a 6è el submarí.
Tots els invents estan exposats a diferents parts de l’escola: vestíbul d’infantil, vestíbul de primària, parets, passadissos…



LA LLUM NEGRA

És un tub de color negre i molt llarg que s’encén, de color violeta, il·lumina les coses que són de color blanc o fosforescent.
Nosaltres l’estem utilitzant a educació física i per l’expressió corporal.
S’utilitza per expressar sentiments, fer mímica, fer representacions d’animals, etc.

invents 132 invents 136