Drets dels Infants
1- Qui organitza la sortida?
Les monitores del menjador.
2- Hi ha més escoles que ho celebren?
Sí.
3- Quines activitats hi ha preparades?
Les gomes, saltar a la corda, la xarranca, el paracaigudes , pintar la cara i passar-nos una pilota.
4- Què és el dia internacional dels drets dels infants?
El dia que demanem que els nens tinguin més drets.
5- A quin lloc es fa?
Al Parc de l´Estatut.
6- Ha sigut difícil preparar la sortida?
Una mica.
7- Us ho heu passat bé?
Resposta de la Lucia Caliz Gea: sí, molt bé.
Resposta de l’Aina Garcia : sí.
8- Sou voluntaris? (pregunta als nois de les activitats )
Sí, ho fem perquè ens agrada.
9- Quina activitat us ha agradat més ?
El paracaigudes.
General
