7
11
2014
On Wednesday 22nd October there was a play in the school gym. The play was called “Dr Frankenstein” and tells the story of a scientist who creates a monster. The scientist has a girlfriend, who loves him very much, and very silly assistant.
Everybody participated and some boys and girls were on the stageWe think it is a funny play.
INTERVIEW
How many people are you?
-2 actors – 4 roles.
How long have you been acting out?
-7 years but 6 in the company.
Do you like performing?
-I love it.
How many shows hove you played?
-Lots of shows.
What are your names?
-Shivi and Alfie (Alfonso).
Where are you from?
-Ireland i Liverpool.

5è, General
7
11
2014
Com et dius?
-Tània.
Quants anys tens?
-6 anys.
Vens d´un altre país?
-No.
Vens d´una altra escola? Quina?
-Sí, del Puigventós.
T’agrada aquesta escola?
-Si, per què hi ha la meva cosina.
Com t’hi sents?
-Bé.
Quan vas venir a l’escola estaves nerviosa?
-No, estaba tranquila.
Quin curs fas?
-1rB.
Has fet molts amics?
-Sí.
T’agraden els mestres que tens?
-Sí.

1r, General
7
11
2014
Com et dius?
-Nerea.
Quants anys tens?
-8 anys.
Vens d´un altre país?
-No.
Vens d´una altra escola? Quina?
-Si, de l’Hospitalet.
T’agrada aquesta escola?
-Sí.
Com t’hi sents?
-Bé.
Quan vas venir a l’escola estaves nerviosa?
-No.
Quin curs fas?
-3rB.
Has fet molts amics?
-Sí.
T’agraden els mestres que tens?
-Sí.

3r, General
7
11
2014
Com et dius?
-Kelly Mayte.
Quants anys tens?
-9 anys.
Vens d´un altre país? Quin?
-Sí, de Santa Cruz (Bolivia).
Vens d´una altre escola? Quina?
-Sí, de la Municipal 3 de Maig.
T’agrada aquesta escola?
-Sí.
Com t’hi sents?
-Normal.
Quan vas venir a l’escola estaves nerviosa?
-Sí.
Quin curs fas?
-4tA.
Has fet molts amics?
-Alguns.
T’agraden els mestres que tens?
-Sí.

4t, General
7
11
2014
Com et dius?
-Edimar.
Quants anys tens?
-10 anys.
Vens d´un altre país? Quin?
-Sí, de Bolívia.
Vens d´una altre escola? Quina?
-Si, del Sant Bernat.
T’agrada aquesta escola?
-No tant com l’ altra.
Com t’hi sents?
-Normal.
Quan vas venir a l’escola estaves nerviós?
-Sí.
Quin curs fas?
-5èB.
Has fet molts amics?
-Sí.
T’agraden els mestres que tens?
-Sí.

5è, General
7
11
2014
Com et dius?
-Rukang.
Quants anys tens?
-11 anys.
Vens d´un altre país? Quin?
-Vinc de Cartagena (Murcia) però soc xinès .
Vens d´una altre escola? Quina?
-Sí, del Vicente Berina.
T’agrada aquesta escola?
-Sí.
Com t’hi sents?
-Bé, content.
Quant vas venir a l’escola estaves nerviós?
-Sí, perquè no coneixia als companys .
Quin curs fas?
-6èA.
Has fet molts amics?
-Sí.
T’agraden els mestres que tens?
-Sí.

6è, General
7
11
2014
Malú va tornar a exhaurir les entrades de seguida.
Malú va venir a Barcelona, al Palau Sant Jordi, i deixa bocabadades les 17.000 persones pel seu meravellós concert.
El dia 10 d’octubre Malú va tornar a venir al Palau Sant Jordi. En tan sols 10 mesos Malú va penjar un cartell que hi deia: “No hi ha més entrades “.
Al Palau Sant Jordi hi havia molts objectes perquè ningú es quedés sense cap record d’aquell concert tan emocionant : samarretes, collarets, fotos signades, la seva colònia, motxilles petites i fundes de mòbils.
A les xarxes socials moltes fans van dir que el concert va ser molt emocionant i ben “xulo”.

General