ENTREVISTA A LA NOVA CUINERA

T’agrada ser cuinera? 🙂
-Sí.

Perquè?
-Perquè crec que és el que m’ha agradat sempre.

A part de cuinera has tingut algun altre ofici?
– Sí, administrativa i verificadora de circuits .

Quants anys tens? 😮
-51.

Ets suplent o fixa?
-Suplent .

Com et dius? 😆
-Consuelo .

Tens fills/es? :mrgreen:
-Sí.

Són nens o nenes?
-2 nens.

Quants anys tenen? 😳
-El petit 23 i el gran 26.

Com es diuen?
-Eric i Cristian.

Tu et consideres bona cuinera?
-Ho intento.

A part de cuinera tens un altre hobby? 💡
-Sí, la rebosteria.

 

Entrevista cuinera