Entrevista al Toni sobre els animals de la bassa
-A la bassa hi ha animals?
Sí.
-Quants ?
Més de deu.
-Com van arribar?
Van arribar un dia, que estava plovent, van vindre unes granotes i van posar ous.
-Quant de temps hi estaran?
12 setmanes o més.
-Canviaran de forma?
Sí, es van transformant.
-Què mengen?
Nutrients de l’aigua i de les pedres, quan ja son granotes mengen larves i insectes.
-Quants ous poden posar?
Molts.
-Moltes gràcies!
General
















