Entrevista al Toni sobre els animals de la bassa

-A la bassa hi ha animals?
Sí.
-Quants ?
Més de deu.
-Com van arribar?
Van arribar un dia, que estava plovent, van vindre unes granotes i van posar ous.
-Quant de temps hi estaran?
12 setmanes o més.
-Canviaran de forma?
Sí, es van transformant.
-Què mengen?
Nutrients de l’aigua i de les pedres, quan ja son granotes mengen larves i insectes.
-Quants ous poden posar?
Molts.
-Moltes gràcies!

Nenúfars - 004 IMG_2142



EXCURSIÓ DE 5è A TARRAGONA

1-On vau anar?
A Poblet. És un poble petit que es troba a la comarca de la Conca de Barberà, a la província de Tarragona.

2- Què vau veure?
Les coves de Francolí i el monestir de Poblet.

3- Com us ho vau passar?
Ens ho vam passar molt bé. Ens va agradar perquè hi havia vídeos de persones que semblava que sortien de la pantalla.

4-Què vau veure a les coves?
Com vivien els homes de la prehistòria: menjaven els animals que caçaven, es vestien amb la pell dels animals dormien damunt del terra…
I com es va formar la cova: la cova la va formar el riu Francolí que passava dins de la terra que anava erosionant. El sostre anava reduint l’alçada en alguns llocs.

5-Què vau veure al monestir?
Les sales del monestir, uns monjos que eren molt amables i anaven vestits amb túniques. Les sales eren grans com la biblioteca. Al mig del monestir hi havia el claustre, que és un pati obert i molt relaxant.

6-Us va agradar l’excursió?
Ens va agradar molt. Va ser molt divertit perquè tornant vam veure els Simpsons i també vam cantar cançons.

Sortida Poblet - 001 Sortida Poblet - 003 Sortida Poblet - 004 Sortida Poblet - 005 Sortida Poblet - 006 Sortida Poblet - 007 Sortida Poblet - 008 Sortida Poblet - 009 Sortida Poblet - 010 Sortida Poblet - 011 Sortida Poblet - 012 Sortida Poblet - 013 Sortida Poblet - 014Cambiar tamañoSortida a Poblet 20142517