P5 VA AL ZOO!!!

1-On heu anat?

Hem anat al zoo. Hem anat amb autocar.

2-Qui hi heu anat?

Hi hem anat totes les classes de P5 (amb les mestres).

3-Quan hi heu anat?

Hi vam anar fa unes tres setmanes.

 4- Veu aprendre alguna cosa? Quina?  

Sí. Vàrem aprendre que les panteres cacen a la nit, corren i salten sobre les preses.

 

ENS HO VAREM PASSAR D’ALLÒ MÉS BÉ.

 

Aquesta entrevista l’hem fet al Nacho i a la Lía.

P3050303P3050322 P3050278



ENTREVISTA A LA CLÀUDIA ABATE

1.Com vas aconseguir ser actriu?

-Vaig anar a una escola de dansa on faig teatre i vaig fer un càsting.

 2.Et va costar fer el càsting?

– Al principi una mica, perquè estava nerviosa.

3. T’han entrevistat abans?

– Sí.

4. Mentre estaves fent la pel·lícula com feies per anar a l’institut?

– Quan vaig fer la pel·lícula era final de curs i no hi havia moltes classes.CLAUDIA

5.Quina va ser la teva primera pel·lícula?

-Floquet de neu.

6.N’has fet alguna altra?

-Uns capítols d’una sèrie de TV3 però d’altres pel·lícules no.

7.Et vas relacionar bé amb els altres actors?

-Sí.

 8.Et va costar memoritzar el guió?

-Una mica perquè era llarg.

9.T’agradaria fer alguna altra pel·lícula?

-Sí.

10.Com va ser la teva experiència durant la pel·lícula?

-Va estar molt bé perquè vaig aprendre moltes coses i m’ho vaig passar molt bé.



Sortida de P5A a la biblioteca

1- On vareu anar?
-Nosaltres vam anar a la biblioteca.
2- Com vareu anar?
-Hi varem anar caminant.
3- Qui vareu anar?
-Només vam anar P5A.
4- Quan vareu anar?
-Hi varem anar fa dues setmanes.
5- Que vareu aprendre?
-Varem aprendre com es tractaven els llibres, a no menjar a la biblioteca i a fer silenci. Un senyor ens va explicar un conte que es deia: “Biblio-burro”.

Aquesta entrevista l’hem fet a la DANA i en JORDI.

P3110539 P3110541 P3110546 P3110548



Entrevista a la Mariona (ajudant del cuiner)

-Com et dius?
Mariona Trillo

-Quants anys portes cuinant?
Porto 7 anys cuinant.

-T’agrada treballar amb el Carlos?
Si m’agrada molt treballar amb el Carlos.

-A quantes escoles has estat abans?
He estat a 4 escoles.

-Que t’agradaria haver fet?
M’agradaria ser metge cirurgià.

-T’agrada aquest treball?
Si,molt.

-Que t’agrada fer al teu temps lliure?
M’agrada ballar balls de salo i fer competicions.

IMG_1444



Entrevista al cuiner Carlos

Quants anys portes cuinant?
30 anys.
T’agrada cuinar?
Si, és clar.
Has estat en altres escoles?
He estat en 5 escoles més.
Que t’agradaria ser si no fossis cuiner?
Cuiner igualment.
T’agrada treballar amb la Mariona ?
Sí, molt.
Que t’agrada fer al teu temps lliure?
Veure la tele.

IMG_1768