25
04
2014
1-On heu anat?
Hem anat al zoo. Hem anat amb autocar.
2-Qui hi heu anat?
Hi hem anat totes les classes de P5 (amb les mestres).
3-Quan hi heu anat?
Hi vam anar fa unes tres setmanes.
4- Veu aprendre alguna cosa? Quina?
Sí. Vàrem aprendre que les panteres cacen a la nit, corren i salten sobre les preses.
ENS HO VAREM PASSAR D’ALLÒ MÉS BÉ.
Aquesta entrevista l’hem fet al Nacho i a la Lía.


General
25
04
2014
1.Com vas aconseguir ser actriu?
-Vaig anar a una escola de dansa on faig teatre i vaig fer un càsting.
2.Et va costar fer el càsting?
– Al principi una mica, perquè estava nerviosa.
3. T’han entrevistat abans?
– Sí.
4. Mentre estaves fent la pel·lícula com feies per anar a l’institut?
– Quan vaig fer la pel·lícula era final de curs i no hi havia moltes classes.
5.Quina va ser la teva primera pel·lícula?
-Floquet de neu.
6.N’has fet alguna altra?
-Uns capítols d’una sèrie de TV3 però d’altres pel·lícules no.
7.Et vas relacionar bé amb els altres actors?
-Sí.
8.Et va costar memoritzar el guió?
-Una mica perquè era llarg.
9.T’agradaria fer alguna altra pel·lícula?
-Sí.
10.Com va ser la teva experiència durant la pel·lícula?
-Va estar molt bé perquè vaig aprendre moltes coses i m’ho vaig passar molt bé.
General