Sortida de P5A a la biblioteca

1- On vareu anar?
-Nosaltres vam anar a la biblioteca.
2- Com vareu anar?
-Hi varem anar caminant.
3- Qui vareu anar?
-Només vam anar P5A.
4- Quan vareu anar?
-Hi varem anar fa dues setmanes.
5- Que vareu aprendre?
-Varem aprendre com es tractaven els llibres, a no menjar a la biblioteca i a fer silenci. Un senyor ens va explicar un conte que es deia: “Biblio-burro”.

Aquesta entrevista l’hem fet a la DANA i en JORDI.

P3110539 P3110541 P3110546 P3110548



Entrevista a la Mariona (ajudant del cuiner)

-Com et dius?
Mariona Trillo

-Quants anys portes cuinant?
Porto 7 anys cuinant.

-T’agrada treballar amb el Carlos?
Si m’agrada molt treballar amb el Carlos.

-A quantes escoles has estat abans?
He estat a 4 escoles.

-Que t’agradaria haver fet?
M’agradaria ser metge cirurgià.

-T’agrada aquest treball?
Si,molt.

-Que t’agrada fer al teu temps lliure?
M’agrada ballar balls de salo i fer competicions.

IMG_1444



Entrevista al cuiner Carlos

Quants anys portes cuinant?
30 anys.
T’agrada cuinar?
Si, és clar.
Has estat en altres escoles?
He estat en 5 escoles més.
Que t’agradaria ser si no fossis cuiner?
Cuiner igualment.
T’agrada treballar amb la Mariona ?
Sí, molt.
Que t’agrada fer al teu temps lliure?
Veure la tele.

IMG_1768