L’aplicació Tellagami és una aplicació de producció audiovisual a través d’imatges i avatars. Permet potenciar entre els alumnes habilitats de comunicació, expressió, comprensió i representació de llenguatges gestuals, verbals, musicals, audiovisuals i plàstics.
El principal repte de la nostra escola és ajudar als alumnes que provenen d’altres països a adaptar-se a la nostra escola, a aprendre la nostra llengua i a treballar de cara a la inclusió d’aquests infants.
L’experiència s’ha dut a terme a l’Escola Agnès Armengol de Sabadell amb el professional d’Educació Especial, Pedro Antonio Fábrega, i la tutora de l’aula d’acollida, Pepi Prades.
Els alumnes que han participat han estat els que van a l’aula d’acollida concretament dels cursos de 3r, 4t, 5è i 6è d’Educació Primària. Els quals necessiten més suport en temes de comunicació i llenguatge.
L’experiència sorgeix a partir de la necessitat que els alumnes de l’aula d’acollida han de conèixer els diferents espais de l’escola. A partir d’aquest motiu, s’aprofita per treballar els temes important que poden provocar l’exclusió d’aquests infants a l’escola: el llenguatge i la capacitat de comunicació. I, a més a més, la relació entre companys a través del treball en grup que s’ha generat.
Aqui teniu enllaç a l’aplicació