http://blocs.xtec.cat/patmf/2012/09/18/hola-mon/
Eina de suport al PAT Institut Martí Franquès
1- Ens presentem i ens organitzem per iniciar el curs
2- En quines joguines i ens quins jocs passem l’estona a casa?
3- Promovem els petits grups per al treball cooperatiu
4- Reutilitzem: campanya Reutilitza’m
5- Eleccions corresponsals
6- Com estudiar a casa?
7- Les tasques escolars de reforç
8- Comencem les visites externes
9- El compromís de la classe de 1er i 2on d’ESO
10- Descobrim la web del nostre institut
11- Fem entrevistes a les persones i/o professionals que ens visiten a la hora de tutoria
12- Fem grups a l’aula
13- Parlem del científic que porta el nom del nostre institut
14- Comencem les visites externes de la Marató de TV3
15- La nostra cartellera de paper
16- Proposta educativa connectant mans
17- Preparem el DENIP a l’hora de tutoria per una ciutadania global
18- Ens manifestem pacíficament
19- Silenci davant el dolor
20- Invitació sincera a la nostra Representació Escènica cooperant
21- Avui dia 21 és un dia molt important
22- L’èxit dels nostres aprenentatges
23- Una comunicació competent tant física com ?
24- Dia mundial contra la SIDA
25- Com s’arriba a la declaració d’un dia Mundial per Les Nacions Unides.
26- El testimoni de la Bea, infermera de la Marató de TV3
27- Eleccions al Consell Escolar
28- Projectes Europeus
29- Tu ja m’entens
30- Avaluem el primer trimestre i planifiquem el segon
31- Reconeixement de la tasca dels nostres corresponsals
32- Drets humans
33- Símbols, fotos i literatura
34- Biblioteca fins 20-XII
35- FMZ
36- Irina Bokova
37- L’ONU
38- Estem amb el…?
39- Els jocs dels reptes de la nostra ment
40- OKOMOS
41- Molt més per eradicar la SIDA
42- Som persones solidàries?
43- DENIP
44- Comunicar les injustícies
45- La participació de l’equip First Lego
46- Col·laboració amb el DENIP
47- Educació viària. Ciclomotors 2on ESO
48- Proposta “””+OK)))… per a la participació en la família en l’ensenyament.
49- Notícies de la ciutadania
50- Plantejament del nostre Pla d’Acció Tutorial (PAT).-