129.- Taller de Talent Cooppel a 3r d’ESO a l’hora de tutoria.-

01.- Fabriquem targetes per a estudiar i aprendre jugant.-

A nivell de treball individual.-

Primer el tutor/a elegeix un tema de la seva especialitat i es defineixen les fonts que es podran consultar ( llibre, mòbil, quaderns,…).

Segon sobre el tema i el text elegit, alumne/a apren a fer preguntes en pluja d’idees i les escriu, en un foli doblegat i dividit en 8 parts o targetes. Una pregunta per targeta pel davant. Es cerca la resposta i es posa a la seva cara del darrera de mateix quadret.

Es dona un quadret (1/8 part de foli) ja retallat per alumne/a i ell elegeix una pregunta i una resposta que més li hagi agradat, de les 8 que ha elaborat, la qual es recollirà al final de la classe. L’alumne/a pren el foli amb les 8 preguntes i 8 respostes. Del qual a casa retallarà les targetes i farà un joc de cartes.

Amb el joc de cartes es pot jugar al solitari, en parelles o a trios i en família.

Temps: 50 minuts.

Cal donar un foli per alumne/a i tenir una targeta retallada per alumne/a.

La sessió la dinamitzarà Sònia dins del Pj. PoNT UOC.

Docència compartida i fase inicial d’aprenentatges basats per projectes (ABP) i d’aprenentatges cooperatius.

Cooppel

Quant a Cooppel

Tot sobre els Talents Cooppel. Nucli central de la pràctica creativa i cooperativa. Els aprenentatges segons la seva contextualització, la seva constructivitat i la seva cooperació, amb el suport dels treballs en xarxes i de les tècniques d'aprenentatges cooperatius aplicades en el territori en aprenentatge servei voluntari social de Reus, el Camp de Tarragona, el Priorat i la Ribera d'Ebre (RECTEPRE)
Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *