16.- Proposta educativa Connectant Mons.-

ESCRIT INTERESSANT PER A  LA NOSTRA ACCIÓ TUTORIAL

Te’l faig saber i mirarem entre tots de poder-ne treure’n profit dels recursos digitals.-

Benvolguts/des,

Us presentem la Xa edició de la proposta educativa Connectant Mons.

Una proposta dirigida tant a primària com a secundària i pensada per poder ser treballada des de qualsevol
matèria/assignatura
.

El Connectant Mons és una proposta telemàtica que combina el treball a l’aula amb el treball en xarxa entre l’alumnat de 6 a 17 anys, i en la qual participen centres de tot el món. En aquesta edició oferim propostes per analitzar i reflexionar sobre el nostre consum d’aliments que ens ajudin a ser més crítics i més responsables en els nostres hàbits de consum.

Ja us hi podeu inscriure entrant al web www.connectantmons.org

Des de la xarxa d’educadors i educadores per a una ciutadania global i des d’Intermón Oxfam estem convençuts quecanviar l’escola és canviar el món. Per aquest motiu
treballem en xarxa per formar-nos, intercanviar experiències i generar propostes educatives que contribueixin a formar ciutadans i ciutadanes crítics,
conscients i compromesos en transformar les causes de les injustícies i les desigualtats.

Aprofitem, per fer-vos arribar una presentació de tota la nostra proposta educativa pel curs 2012-2013:

http://www.intermonoxfam.org/sites/default/files/documentos/files/PE_12-13_CAT_a.pdf

I un enllaç al banc de recursos Kaidara www.kaidara.org on trobareu tot tipus de materials didàctics, experiències educatives i articles i informes que us serviran per
treballar i incorporar l’Educació per a una ciutadania Global a la pràctica educativa, així com propostes i recursos per a l’auto-formació de docents.

Si teniu qualsevol dubte o pregunta, no dubteu a posar-vos en contacte amb:

Mariona Puigdellívol (mpuigdellivol@intermonoxfam.org)

Ernest Rodríguez (erodrig9@xtec.cat)

Pilar Sada (tarrats.sada@gmail.com)

Roser Burillo (roser@mosqueres.org

També us informem que des de la Xarxa d’Educadors i Educadores per a una ciutadania global vam llançar el manifest que et podem facilitar nosaltres o bé el vostre ST.PaT del teu centre.

El manifet és en format pdf. Que no ens robin el futur!! coincidint amb la setmana de la “lluita contra la pobresa” i amb les mobilitzacions convocades per vàries organitzacions estudiantils i socials, liderades pel Sindicat d’Estudiants i la Confederació Espanyola d’Associacions de Pares i Mares d’Alumnes (CEAPA).

El trobareu també en aquest enllaç:

http://www.intermonoxfam.org/ca/educacion/noticia/que-no-ens-robin-futur

Dit tot aixó, us faig avinent l’existència del grup de Barcelona de la Xarxa d’educadors, al qual també fora interessant, si ho creieu oportú, apuntar-vos-hi.

Atentament,

Roser Burillo

Grup d’educació
d’Intermón-Oxfam Tarragona-Reus

Cooppel

Quant a Cooppel

Tot sobre els Talents Cooppel. Nucli central de la pràctica creativa i cooperativa. Els aprenentatges segons la seva contextualització, la seva constructivitat i la seva cooperació, amb el suport dels treballs en xarxes i de les tècniques d'aprenentatges cooperatius aplicades en el territori en aprenentatge servei voluntari social de Reus, el Camp de Tarragona, el Priorat i la Ribera d'Ebre (RECTEPRE)
Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *