15.- La nostra cartellera de paper (Cp).-

En la cartellera que es troba en el passadís de la planta baixa davant de la sala del Claustre, al costat de la porta de la secretaria ubicarem la nostra cartellera de paper (la Cp).-


També hi ha per la vora i en la mateixa planta, altres cartelleres d’informació i d’orientació sobre els estudis de l’ESO, del batxillerat i sobre la universitat.

La nostra Cartellera de Paper (la Cp) tindrà tres apartats:

1.- La teva opinió és la porta de la nostra cultura (la Porta).-

Aquí exposarem gràcies a la teva col·laboració els dibuixos, els escrits d’opinió, els comentaris,… del món educatiu, cultural, científic i de l’ensenyament a partir de dades científiques i/o objectives de les nostres visites externes, sortides, experiències en el món escolar com del nostre temps de l’oci i del lleure.

2.- La web de l’institut és la nostra finestra de la participació digital (la Finestra digital).

Visita la nostra web:

http://www.institutmartifranques.com/marti.asp

Aquí volem posar les notícies i els esdeveniments més destacats i consultables sobre les aules, l’AMPA i altres d’interès general de la comunitat educativa.

Participa en la finestra de la participació i de les iniciatives a la web de l’institut a la part de baix la dreta: Envia les teves notícies i les notes de premsa de la classe.

INICIATIVES

Consulteu aquí la informació sobre iniciatives de la comunitat educativa

3.- Els ajuts del nostre entorn (els Ajuts).-

Aquí hi posarem tota informació al voltant del nostre entorn territorial social i cultural més proper o més allunyat que tingui interès per ajudar-nos a créixer com a persones i progressar com alumnes.

Aquests ajuts seran segons el seu cost, amb prioritat els d’accés gratuït.

En segon lloc els d’aportacions simbòliques o de quotes associatives.

Hi haurà un apartat d’anuncis sobre campanyes com REUTILITZEM els jocs de taula i de tauler així com ofertes d’intercanvis de llibres, d’objectes col·leccionables, que pots sol.licitar posar el teu.

Per a qualsevol pregunta, més informació o altres consideracions escriu a:

patmartifranques@gmail.com

Cooppel

Quant a Cooppel

Tot sobre els Talents Cooppel. Nucli central de la pràctica creativa i cooperativa. Els aprenentatges segons la seva contextualització, la seva constructivitat i la seva cooperació, amb el suport dels treballs en xarxes i de les tècniques d'aprenentatges cooperatius aplicades en el territori en aprenentatge servei voluntari social de Reus, el Camp de Tarragona, el Priorat i la Ribera d'Ebre (RECTEPRE)
Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *