Vols estudiar a l’escola d’adults de La Llagosta durant el curs 2021-22?

Si continues estudis, vas fer la preinscripció al juliol o bé acabes de decidir que vols tornar a estudiar, ara pots matricular-te.

Quins horaris tenen els cursos?

Què pots estudiar al CFA La Llagosta?

Què has de fer per matricular-te?

A) Si ets alumne/a que continua els seus estudis: vine a l’escola a confirmar matrícula i realitzar el pagament de la quota de material.

B) Si ets alumne/a que va realitzar la preinscripció al juny i has estat admès/a: has de venir a l’escola a omplir el full de drets d’imatge, entregar una foto carnet i realitzar el pagament de la quota de material.

C) Si est alumne/a nou o nova que acabes de decidir estudiar al nostre centre: vine a l’escola a informar-te, omplir el full de matrícula, el full de drets d’imatge, entregar fotocòpia de DNI/passaport i foto carnet i realitzar el pagament de la quota de material.

c/ Estació, 28. Telèfon 935744981.
Horari: de dilluns a dijous, de 10h a 13h i de 17h a 20h.