Visita a TV3

0

Avui hem estat convidats al plató de Planta Baixa de TV3.

Inauguració del curs 2021-22

T’interessen els volcans?

Des de l’erupció del volcà a l’illa de La Palma, les erupcions volcàniques estan a l’ordre del dia.

Enguany  inaugurem el curs 2021-22 compartint amb el nostre alumnat i amb la resta de la ciutadania la reflexió sobre aquest aspecte geològic tan interessant i actual.

Matrícula oberta per al curs 2021-22!

2

Vols estudiar a l’escola d’adults de La Llagosta durant el curs 2021-22?

Si continues estudis, vas fer la preinscripció al juliol o bé acabes de decidir que vols tornar a estudiar, ara pots matricular-te.

Quins horaris tenen els cursos?

Què pots estudiar al CFA La Llagosta?

Què has de fer per matricular-te?

A) Si ets alumne/a que continua els seus estudis: vine a l’escola a confirmar matrícula i realitzar el pagament de la quota de material.

B) Si ets alumne/a que va realitzar la preinscripció al juny i has estat admès/a: has de venir a l’escola a omplir el full de drets d’imatge, entregar una foto carnet i realitzar el pagament de la quota de material.

C) Si est alumne/a nou o nova que acabes de decidir estudiar al nostre centre: vine a l’escola a informar-te, omplir el full de matrícula, el full de drets d’imatge, entregar fotocòpia de DNI/passaport i foto carnet i realitzar el pagament de la quota de material.

c/ Estació, 28. Telèfon 935744981.
Horari: de dilluns a dijous, de 10h a 13h i de 17h a 20h.

Llista definitiva de persones admeses a la preinscripció de juny 2021

0

Has fet la preinscripció durant el mes de juny de 2021 per a estudiar a la nostra escola el proper curs 2021-22?

Ja pots consultar si has estat admès/a al següent llistat (només trobaràs les inicials dels teus noms i cognoms i el DNI):
Llista admissions preinscripció juny 2021

RECORDA:

• A partir del 2 de setembre has de confirmar la matrícula (presencialment o bé a distància, t’informarem en aquest bloc i a:   a8059044@gmail.com / 935744981
  • Si et vas preinscriure fora de plaç, al setembre trametrem la teva sol·licitud.
  • Si no et vas preinscriure al juny i t’interessa estudiar amb nosaltres, a partir del 10 de setembre podràs fer-ho si ens queden places.

Llistat provisional d’alumnat admès

0

T’has preinscrit per estudiar al curs 2021-22 i vols consultar si has estat admès/a?

CFA La Llagosta

Fes clic a continuació:

llistat_provisional_2021-22

La formació obre portes

0
Et vols preinscriure a algun dels estudis que oferim per al curs 2021-22?
Ja pots consultar la nostra oferta formativa!

Preinscripció curs 2021-22

Durant el mes de juny t’informem i podràs preinscriure’t mitjançant el següent formulari:

També pots demanar informació i preinscriure’t de manera presencial
al nostre centre (C/ Estació, 28, de 10h a 13h i de 17h a 20h, divendres només matins).

Calendari de preinscripció:

Preinscripció d’alumnat nou: del 21 al 29 de juny.
Publicació de la llista de persones admeses: 16 de juliol.
Confirmació de la matrícula: del 1 al 15 de setembre.

14 alumnes obtenen el graduat en educació secundària enguany

0

Felicitats al nostre alumnat de GES 2 que ha obtingut el graduat en ESO!

Us desitgem un molt bon estiu i bona continuació en els vostres estudis futurs. Gràcies per confiar en el @cfalallagosta per a fer els vostres estudis.

Enguany, 14 alumnes han obtingut el seu títol de GES, el graduat en educació secundària.

Us recordem que està obert el període de preinscripció si voleu tornar a estudiar amb nosaltres cursos com ara informàtica, idiomes o accés a FP de grau superior o a la universitat.

Les i els alumnes de GES celebren que han acabat el curs i han obtingut el títol en educació secundària. Felicitats!

L’alumnat opina sobre el seu pas per l’escola

0

Què en pensa l’alumnat, del seu pas pel CFA La Llagosta?

Testimoni de l'Adrià

Fes clic per anar al perfil d’Instagram de l’escola

Visita al museu Joan Abelló de Mollet del Vallès

0

Dimecres 1 de juny vam tenir l’oportunitat de visitar el Museu Abelló de Mollet del Vallès amb els grups de GES i Castellà 3. D’una banda, vam fer una activitat relacionada amb el projecte l’ “Art de parlar” en què vam posar en pràctica el català i el castellà mentre parlàvem sobre dues de les obres del museu. D’altra banda, vam quedar meravellats amb la visita que l’Àlex, guia del museu, ens va fer de la casa del pintor.

Una visita molt interessant, repetirem segur!

Videoconferència: ‘Dones dins i fora dels llenços’

0

Avui dimecres 26 de maig hem realitzat una videoconferència sobre dones i art que podeu mirar-vos al següent vídeo:

Al CFA La Llagosta creiem fermament que la igualtat dona/home també s’ha de treballar des de l’escola. La coeducació és un dels nostres trets d’identitat.

Dones dins i fora dels llenços