La formació obre portes!
La dona i la ciència al CFA La Llagosta
L’alumnat i professorat de l’escola d’adults commemora enguany el 8 de març amb un homenatge cap a la figura de la dona científica.
El CFA La Llagosta vol posar en valor, un any més, la figura de la dona. Encara avui dia cal lluitar per aconseguir la igualtat d’oportunitas entre dones i homes arreu del món. I a l’àmbit científic, també.

La Dona i la ciència al CFA La Llagosta.
És per això que tant a l’escala del centre com al mural virtual, l’alumnat de l’escola ha penjat una sèrie de pancartes amb textos, fotografies i codis QR dedicats a dones científiques de diferents èpoques i països.
Creació de logos per alumnes de Competic:
Vídeo dels treballs dels nostres alumnes:
Gràcies a totes aquestes dones i amb el seus esforços hem pogut arribar a conquerir grans fites. El ” dia de la dona “, es cada dia. Som un gran puntal del paìs.
Estoy contenta de lo que hemos logrado con mucho esfuerzo a quedado muy bien.
Es un orgullo saber hoy en dia como despues de muchos impedimentos saber los logros de todas esas mujeres que se opusieron a todo .
mi satisfacción es que hoy en dia pueda acceder a todo sin ningunas trabas ,pero ahun asi nos queda mucho por luchar.
Ha habido mujeres muy importates en la historia pero no han sido valoradas