Un nou segell de Qualitat Europeu

L’escola ha estat novament guardonada amb el segell de Qualitat Europeu eTwinning. Desprès que aquest estiu vam ser guardonats amb el segell de qualitat nacional pel nostre projecte etwinning “REWind”, avui hem rebut la notícia que el projecte també ha estat guardonat amb el segell de qualitat europeu que certifica que el treball dels estudiants, el nostre i el del centre han estat reconeguts al més alt nivell Europeu. L’enhorabona als i les nostres alumnes per la feina ben feta!

Dins aquest projecte, els avui ex-alumnes de 6è del curs passat, van realitzar un treball en el qual reflexionaren sobre el racisme, la guerra i el medi ambient i juntament amb dos instituts de Grècia vam crear un llibre electrònic i una pel·lícula amb les històries que es van inventar els nois i noies dels tres centres.

Aquí us penjem el llibre i la pel·lícula que van crear. Per veure totes les activitats que van desenvolupar junts, podeu visitar el següent enllaç aquí.

Imatge de previsualització de YouTube