Benvinguts al curs 2013- 2014

Després de les vacances , encetem un nou curs. Aquest any volem continuar treballant i aprofundint en un dels pilars que com “Escola Verda” creiem fonamental

“ EL BENESTAR EMOCIONAL”

Per això tinc la satisfacció de presentar-vos el lema general de l’ escola per aquest curs 2013- 2014

Aquest any serem L’ ESCOLA de les EMOCIONS,i  els noms de les nostres classes tindran a veure amb les coses que ens fan sentir bé.

Vosaltres us heu preguntat alguna vegada….. QUÈ US FA SENTIR BÉ? . Segur que les vostres respostes seran molt variades, com diverses han estat les respostes dels nens i nenes de l’ escola.
El resultat ha estat sorprenent i les classes  tant d’ educació infantil , com d’ educació primària, lluiran noms suggerents, plens de sensibilitat i de bon rotllo.

Serem una escola plena de :

PETONS, PESSIGOLLES, DESITJOS, ABRAÇADES, RIALLES, COLORS, MASSATGES etc…..

Perquè l’harmonia , la tendresa i el bon ambient es van construint poc a poc i dia a dia perquè com va dir Miquel Martí i Pol en un dels seus poemes

blog escola_n