Les coves del Toll de Moià

El passat 3 de desembre els alumnes i les alumnes de cinquè vam fer una visita a les coves del Toll de Moià, on vam aprendre com vivien els nostres avantpassats prehistòrics.

Primer vam visitar la cova on vam poder imaginar com era la vida al paleolític. Van veure algunes de les seves eines i els seus enterraments.

Després vam visitar una cabana neolítica on vam aprendre a fer foc, vam conèixer l’evolució de l’ésser humà a través dels cranis i vam utilitzar alguns dels seus utensilis.

Posteriorment ens vam convertir en prehistòrics i vàrem construir un brunzidor i el vam decorar amb pintura feta amb pigments naturals.

Per últim vam visitar el museu de Moià on vam veure restes prehistòriques reals trobades a la zona.

PORTADA (Copy)

Veure més fotografies