Activitats 2

Pla B

Per no perdre el nervis en el cas que no puguem fer servir la PDI, resulta interessant tenir un grapat d’activitats que ens ajudin a resoldre la classe. Aquestes activitats han de ser de caràcter genèric i no han d’estar relacionades amb la programació, perquè pugin ser utilitzades en qualsevol moment del curs.

Pensa cinc activitats que podries realitzar amb el teu alumnat, en el cas que, per alguna circumstància, fallés la connexió de la pissarra digital. Realitza aquesta activitat pensant en tres àrees del currículum.

Envia les teves propostes al correu de la tutora, perquè tothom les pugui compartir.

Organitza les teves adreces de recursos educatius

Crea’t un compte del.icio.us, si no el tens ja, seguint les instruccions del tutorial, que trobaràs a l’article: Una deliciosa forma de guardar els teus favorits, publicat a la sessió Materials digitals o bé clica a sobre la icona:

Classifica algunes adreces i observa amb quantes i quines persones comparteixes els mateixos interessos.

Adaptació d’activitats Notebook

Moltes de les activitats que ja estan creades les poden utilitzar en les nostres classes. Només, realitzant petites modificacions i amb molt poca feina, les podrem adaptar a les nostres necessitats.

Descarrega’t l’activitat Notebook Morning Calendar i adapta-la a la realitat de les escoles catalanes, per utilitzar-la amb nens i nenes d’Educació Infantil.

Redueix l’activitat a les pàgines que pots observar a la següent presentació, canvia les imatges que creguis convenient, canvia el nom dels alumnes pels de la teva classe i tradueix al català les paraules necessàries.