World Book Kids

World Book Kids

Setmana 1: Ciència i tecnologia Continguts:

  1. Llums i òptica.
  2. Inventors i les seves invencions.

Activitats:

  1. Investigació sobre llums i òptica a World Book Kids per aprendre sobre conceptes com la refracció, la reflexió i les ones de llum.
  2. Creació d’un experiment científic relacionat amb la llum o l’òptica, utilitzant recursos disponibles a World Book Kids per obtenir idees i informació.
  3. Presentació oral de l’inventor preferit de cada alumne i de la seva invenció més important, utilitzant World Book Kids com a font de referència.

Avaluació:

  1. Evaluació de l’experiment científic basada en la metodologia científica utilitzada, la comprensió dels conceptes de llum i òptica i la presentació dels resultats.
  2. Avaluació de la presentació oral de l’inventor preferit per avaluar la comprensió del tema i les habilitats de recerca i presentació.

Setmana 2: Geografia i cultures del món Continguts:

  1. Països i capitals.
  2. Tradicions i costums de diferents cultures.

Activitats:

  1. Recerca sobre països i capitals utilitzant World Book Kids per aprendre sobre geografia mundial.
  2. Organització d’una fira cultural, on cada alumne presentarà un país i compartirà informació sobre les seves tradicions, costums i gastronomia.
  3. Creació d’un mapa interactiu utilitzant eines digitals com Google Maps o ThingLink per mostrar la ubicació dels països estudiats i informació rellevant.

Avaluació:

  1. Avaluació de la participació i presentació dels alumnes durant la fira cultural per avaluar la comprensió de la informació, les habilitats de comunicació i la investigació realitzada.
  2. Avaluació del mapa interactiu basada en la precisió de la informació i la presentació visual.

Setmana 3: Medi ambient i sostenibilitat Continguts:

  1. Canvi climàtic i impactes ambientals.
  2. Accions individuals i col·lectives per protegir el medi ambient.

Activitats:

  1. Investigació sobre el canvi climàtic i els impactes ambientals a World Book Kids per comprendre les seves causes i conseqüències.
  2. Creació d’un mural digital amb imatges, infografies i eslògans per promoure la consciència ambiental i les accions sostenibles.
  3. Organització d’una campanya de sensibilització ambiental a l’escola, on els alumnes presentaran els seus murals i compartiran idees per protegir el medi ambient.

Avaluació:

  1. Avaluació del mural digital basada en la qualitat de la informació presentada, la creativitat visual i els missatges de conscienciació ambiental.
  2. Participació i col·laboració durant la campanya de sensibilització ambiental per avaluar l’engagement i la comprensió global dels temes mediambientals