PebbleGo

PebbleGo

Setmana 1: Ciència i natura Continguts:

  1. Animals marins: peixos, dofins, tortugues marines.
  2. Ecosistemes: el fons marí, la selva tropical, el desert.

Activitats:

  1. Recerca d’informació sobre els animals marins utilitzant PebbleGo, prenent nota de les característiques principals.
  2. Creació d’un mural digital amb imatges i informació dels animals marins mitjançant eines com PowerPoint o Canva.
  3. Investigació dels ecosistemes mencionats a PebbleGo i elaboració d’un pòster o infografia per mostrar les seves característiques.

Avaluació:

  1. Presentació oral dels alumnes sobre un animal marí i el seu hàbitat.
  2. Avaluació del mural digital basada en la qualitat de la informació i la presentació visual.
  3. Avaluació del pòster o la infografia sobre els ecosistemes per veure la comprensió del tema.

Setmana 2: Història i cultura Continguts:

  1. L’Antic Egipte: faraons, piràmides, vida quotidiana.
  2. L’Imperi Romà: gladiadors, coliseu, llegat cultural.

Activitats:

  1. Investigació sobre l’Antic Egipte utilitzant PebbleGo per conèixer els faraons, la construcció de les piràmides i la vida quotidiana.
  2. Creació d’un vídeo narratiu amb imatges i informació sobre l’Antic Egipte utilitzant eines com iMovie o Windows Movie Maker.
  3. Investigació sobre l’Imperi Romà utilitzant PebbleGo per conèixer els gladiadors, el coliseu i el llegat cultural.
  4. Creació d’un joc de taula sobre l’Imperi Romà utilitzant imatges i informació recopilades a PebbleGo.

Avaluació:

  1. Presentació dels vídeos narratius sobre l’Antic Egipte per avaluar la comprensió del tema i les habilitats de presentació.
  2. Avaluació del joc de taula sobre l’Imperi Romà per veure la comprensió dels conceptes clau i la creativitat en el disseny.

Setmana 3: Medi ambient i ecologia Continguts:

  1. El canvi climàtic: causes i impactes.
  2. Sostenibilitat i accions individuals per protegir el medi ambient.

Activitats:

  1. Recerca del canvi climàtic utilitzant PebbleGo per conèixer les causes i els impactes, i realització d’un llistat d’accions individuals per combatre’l.
  2. Creació d’un cartell digital per promoure accions sostenibles utilitzant eines com Piktochart o Canva.
  3. Organització d’una campanya de conscienciació sobre el canvi climàtic i la sostenibilitat, on els alumnes puguin presentar els seus cartells i discutir les seves idees.

Avaluació:

  1. Avaluació del llistat d’accions individuals per combatre el canvi climàtic per veure la comprensió del tema i la creativitat en les propostes.
  2. Avaluació del cartell digital basada en la qualitat del contingut informatiu i la seva presentació visual.
  3. Participació i col·laboració dels alumnes durant la campanya de conscienciació per avaluar l’engagement i la comprensió global del tema.