Setmana 1: Nombres i operacions Continguts:
- Operacions bàsiques: suma, resta, multiplicació i divisió.
- Nombres decimals i fraccions.
Activitats:
- Resolució de problemes que impliquin operacions bàsiques utilitzant Mathletics.
- Pràctica de nombres decimals i fraccions mitjançant exercicis interactius a Mathletics.
- Competició amistosa entre els alumnes per resoldre problemes i obtenir puntuacions més altes.
Avaluació:
- Avaluació del rendiment dels alumnes en la resolució de problemes, la precisió en les operacions i la comprensió dels nombres decimals i les fraccions.
- Seguiment de les puntuacions obtingudes pels alumnes durant les competicions i valoració de la millora en el rendiment matemàtic.
Setmana 2: Geometria i mides Continguts:
- Figures geomètriques: triangles, quadrats, rectangles, cercles, etc.
- Mides i unitats de mesura.
Activitats:
- Identificació i classificació de figures geomètriques utilitzant Mathletics.
- Pràctica de problemes relacionats amb les mides i les unitats de mesura.
- Creació de diagrames de barres o gràfics per representar les dades relacionades amb les mides o les unitats de mesura.
Avaluació:
- Avaluació de la capacitat dels alumnes per identificar i classificar figures geomètriques.
- Avaluació de la precisió i la comprensió de les mides i les unitats de mesura en la resolució de problemes.
- Avaluació dels diagrames de barres o gràfics creats per avaluar la capacitat de representar dades de manera visual.
Setmana 3: Estadística i probabilitat Continguts:
- Recollida i interpretació de dades.
- Conceptes de probabilitat.
Activitats:
- Recollida de dades i creació de taules o diagrames de barres utilitzant Mathletics.
- Pràctica de problemes relacionats amb la interpretació de dades i la probabilitat.
- Organització d’un joc de probabilitat entre els alumnes per experimentar i comprendre els conceptes relacionats.
Avaluació:
- Avaluació de la precisió i la comprensió de la recollida i interpretació de dades mitjançant les taules o els diagrames de barres creats.
- Avaluació de la comprensió dels conceptes de probabilitat mitjançant la resolució de problemes i la participació en el joc de probabilitat.
Durant les tres setmanes, es valorarà el rendiment dels alumnes en les activitats matemàtiques, la comprensió dels conceptes i la millora en les habilitats matemàtiques. L’avaluació es basarà en la precisió, la comprensió i la participació activa en les activitats de Mathletics. Aquest programa permet als alumnes practicar i reforçar els seus coneixements matemàtics de manera interactiva i divertida