Mathletics

Mathletics

Setmana 1: Nombres i operacions Continguts:

  1. Operacions bàsiques: suma, resta, multiplicació i divisió.
  2. Nombres decimals i fraccions.

Activitats:

  1. Resolució de problemes que impliquin operacions bàsiques utilitzant Mathletics.
  2. Pràctica de nombres decimals i fraccions mitjançant exercicis interactius a Mathletics.
  3. Competició amistosa entre els alumnes per resoldre problemes i obtenir puntuacions més altes.

Avaluació:

  1. Avaluació del rendiment dels alumnes en la resolució de problemes, la precisió en les operacions i la comprensió dels nombres decimals i les fraccions.
  2. Seguiment de les puntuacions obtingudes pels alumnes durant les competicions i valoració de la millora en el rendiment matemàtic.

Setmana 2: Geometria i mides Continguts:

  1. Figures geomètriques: triangles, quadrats, rectangles, cercles, etc.
  2. Mides i unitats de mesura.

Activitats:

  1. Identificació i classificació de figures geomètriques utilitzant Mathletics.
  2. Pràctica de problemes relacionats amb les mides i les unitats de mesura.
  3. Creació de diagrames de barres o gràfics per representar les dades relacionades amb les mides o les unitats de mesura.

Avaluació:

  1. Avaluació de la capacitat dels alumnes per identificar i classificar figures geomètriques.
  2. Avaluació de la precisió i la comprensió de les mides i les unitats de mesura en la resolució de problemes.
  3. Avaluació dels diagrames de barres o gràfics creats per avaluar la capacitat de representar dades de manera visual.

Setmana 3: Estadística i probabilitat Continguts:

  1. Recollida i interpretació de dades.
  2. Conceptes de probabilitat.

Activitats:

  1. Recollida de dades i creació de taules o diagrames de barres utilitzant Mathletics.
  2. Pràctica de problemes relacionats amb la interpretació de dades i la probabilitat.
  3. Organització d’un joc de probabilitat entre els alumnes per experimentar i comprendre els conceptes relacionats.

Avaluació:

  1. Avaluació de la precisió i la comprensió de la recollida i interpretació de dades mitjançant les taules o els diagrames de barres creats.
  2. Avaluació de la comprensió dels conceptes de probabilitat mitjançant la resolució de problemes i la participació en el joc de probabilitat.

Durant les tres setmanes, es valorarà el rendiment dels alumnes en les activitats matemàtiques, la comprensió dels conceptes i la millora en les habilitats matemàtiques. L’avaluació es basarà en la precisió, la comprensió i la participació activa en les activitats de Mathletics. Aquest programa permet als alumnes practicar i reforçar els seus coneixements matemàtics de manera interactiva i divertida