4 D’OCTUBRE, DIA INTERNACIONAL DELS ANIMALS

Per celebrar el 4 d’Octubre, Dia internacional dels Animals l’escola va organitzar tota una sèrie d’activitats a primària.

Cicle Inicial (1r i 2n) van visionar la pel·lícula “FERDINAND” un film que aborda la no violència des de la visió dels animals i del món del “TOREO”.

Cicle Mitjà (3r i 4t) va rebre al visita de l’Entitat KANAK, que es dedica a la cura i ensinistrament d’animals de companyia. Van poder gaudir d’activitats d’Agiliti, una disciplina esportiva molt divertida que combina la força i destresa del gos amb la capacitat de dirigir de l’acompanyant.

El plat fort esperava a Cicle Superior (5è i 6è)  amb la visita del DUKE un gos de la Protectora d’animals de Granollers, un animal de difícil adopció per les seves característiques tant físiques com conductuals.

Aquesta jornada ens va servir per reflexionar sobre la tinença responsable d’animals i del respecte i cura de les nostres besties.

FOTOS DE LA JORNADA

EXTRAESCOLARS EN PERILL

Hola famílies,

Gràcies a l’esforç de l’AMPA l’escola JSP compte amb activitats extraescolars esportives i culturals, ara us necessitem a vosaltres.

Hi ha algunes de les activitats que estan en perill per falta de participants i si volem que continuïn s’haurien d’apuntar més nens i nenes.

El BÀSQUET i la BATUKADA necessiten de la vostra participació!!!

El Bàsquet es fa els dimarts de 16:30 a 18:00 i te un cost de 10€ mensual.

La Batukada es fa els divendres de 13:45 a les 14:45 i te un cost de 12€ al trimestre.

Esperem que us apunteu!!!

MOLTES GRÀCIES

AMPA de l’escola JSP i l’equip docent

Sisè visita l’ajuntament en motiu del Consell d’infants

Sisè visitem l’ajuntament en motiu del Consell Municipal dels Infants de Mollet (CIM)

El dimecres 14 de novembre l’alumnat de sisè de primària va visitar l’ajuntament.

La nostra escola ja fa anys que té representació  en el Consell d’Infants de Mollet.

La participació del nostre alumnat en aquest consell fa que els menors tinguin l’oportunitat de participar en el poble i que puguin manifestar les seves opinions davant l’ajuntament per tal de millorar la ciutat.

Els infants aprenen com funciona la democràcia, com s’organitza un ajuntament, com funciona un procés electoral i quina importància té la política en la societat.

Fotos de la visita

Cursa Orientació a Gallecs dels alumnes de 5è

L’ALUMNAT DE CINQUÈ PARTICIPA A UNA CURSA D’ORIENTACIÓ DINS L’ESPAI NATURAL DE GALLECS

L’alumnat de cinquè de primària  juntament amb la majoria d’escoles del municipi de Mollet   va participar en una cursa d’orientació que es va celebrar el dimarts 13 de novembre dins l’espai de Gallecs.

Aquesta cursa forma part de la primera jornada esportiva del calendari d’enguany que organitza l’Ajuntament de Mollet.

En aquest esport  cada grup que participa ha de passar sobre el terreny per uns punts de control marcats al mapa, en el menor temps possible, i en el qual, per a guiar-se entre control i control, disposa d’un plànol.

MAI T’OBLIDAREM MARISOL

El passat divendres 21 de setembre vam celebrar que la Marisol, mestra de l’escola des de fa 18 anys, es jubilava. Els alumnes van voler participar en aquest comiat de diferents maneres: fent murals amb un recull fotogràfic, textos de comiat i entrevistant-la.  Els seus antics alumnes,que ja no estan a l’escola, no es van voler perdre la festa i també li van dedicar unes emotives paraules. A més a més, va rebre la clau honorífica del centre perquè vingui sempre que vulgui a visitar-nos.

T’estimem Marisol!

Imatges del comiat

Campanya per una Bona Salut Visual AFFLELOU

ATENCIÓ FAMÍLIES!!!

Com cada any la Fundación Afflelou engega a principi de curs una campanya per millorar la Salut Visual dels vostres fills i filles.

La Campanya va adreçada a infants entre 5 i 7 anys, si la revisió confirma que necessita ulleres, les fan de manera gratuïta.

Per poder accedir a la campanya, s’ha de demanar cita prèvia al centre Afflelou que us vagi millor.

En aquest enllaç trobareu la informació completa i la manera de demanar cita prèvia.

Informació i cita prèvia

Moltes gràcies

Força Papasseit!!!

Festa de l’aigua de final de curs

Arriba la calor i al Papasseit no volem deixar passar l’oportunitat de fer-nos una bona remullada, la festa de l’aigua per a tota l’escola és un bon moment per refrescar-nos, jugar i també per mullar alguna profe despistada.

Jocs cooperatius, d’habilitat, físics… però sobretot molt divertits ens han fet passar una jornada fantàstica i ben fresqueta.

Els més petits s’ho han passat d’allò més be fent bombolles i jugant amb les esponges i la mànega, ruixant a tots i totes a dojo.

Fotos de la festa

Graduació 6è i P5

A l’últim dia del curs arriben els comiats, els nostres nens i nenes es fan grans i ens deixen per continuar el seu camí a secundària l’alumnat de 6è i un camí més curt per prou important a P5.

Vestits amb les seves millors gales i amb els ulls plens d’emoció, pugen a l’escenari guarnits amb les bandes i birrets a rebre el reconeixement dels companys, el claustre i les famílies.

Avda Caldes de Montbui 3-5 Mollet del Vallès