Eleccions Consell Escolar, secció Famílies

El 23 de Novembre hi ha eleccions al Consell Escolar Secció Famílies

Agraïm públicament el compromís de les mares que han mostrat la seva voluntat de formar part d’aquest òrgan participatiu de l’escola.

Aprofitem per recordar-vos el següent:

Heu de triar TRES candidates d’entre les cinc que es presenten marcant  una X

Dia per votar: dimarts 23 de novembre

Hora:  de 9 a 9:30h i de 16:15 a 16:45 h a les portes d’entrada d’infantil i de primària

recordeu portar el vostre DNI_NIE_PASSAPORT.

*************************************************************************

Estimadas familias,

El 23 de Noviembre hay Elecciones al Consell Escolar secció familias.

Agradecemos públicamente el compromiso de las madres que han mostrado su voluntad de formar parte de este órgano participativo de la escuela.

Aprovechamos para recordaros lo siguiente:

Tenéis que elegir TRES candidatas de entre las cinco que se presenten marcando una X

Día para votar: martes 23 de noviembre

Hora: de 9 a 9:30 hy de 16:15 a 16:45 h en los puertos de entrada de infantil y de primaria

recuerde llevar su DNI_NIE_PASSAPORT.

AQUESTES SON LES CANDIDATES / ESTAS SON LAS CANDIDATAS
LORENA VIUDEZ PEREZ – Mare de l’Izan i la Noa

Hola familias, soy Lorena, mamá de un niño de primaria y una niña de infantil. Me presento a las elecciones del  Consell Escolar porque quiero participar en el proyecto de la escuela representando a los papás y mamás. Por eso os pido vuestro voto.

MARIA ISABEL VERDEJO  GARCÍA – MARE DE L’IDAIRA LÓPEZ
Soy Maribel, participo de forma activa en el AFA de nuestro colegio. La experiencia vivida en esta entidad me ha llevado a presentar mi candidatura al Consell Escolar porque creo firmemente en que las familias debemos dejar de ser espectadoras y empezar a tomar partido en la educación de nuestros hijos. Estar informadas, ser escuchadas y escuchar. Representar no solo a los adultos sino también a nuestros hijos.
ADELA MORENO FLORES – MARE DE JOEL SINGH
Hola, soy Adela mamá de Joel. Me presento al Consell Escolar para participar en la educación de nuestros hijos  representando a todos los padres.Espero que el día 23 de noviembre vengáis a votar. Todos juntos mejoraremos la escuela pública.

KELLY  YOLID SERPA CUELLO – MARE DE NATAN AGUIRRE
Hola, mi nombre es Kelly Serpa, la mamá de Natán Aguirre Serpa me presento a la candidatura del Consell  Escolar con el propósito de escuchar, evaluar y discutir cada propuesta, proyecto de los estudiantes siempre y cuando sea para un mejor logro para ellos.
TERESA ARACENA VICENTE –MARE DE LA IARA CAN ARACENA
Soy psicóloga y doctora en salud preventiva. Me presento a la convocatoria de elecciones al Consell Escolar porque me gustaría participar en la construcción de una escuela que, además de enseñar contenidos y competencias previstos, sea un eje dinamizador de salud comunitaria del que todos y todas nos sintamos parte.

FESTA DE LA CASTANYADA

Hola famílies!

El passat divendres 29 d’octubre vam celebrar La Castanyada a la nostra escola.

Aquí podeu veure tots els balls!

Gaudiu molt!!

“M’agrada la tardor” P3

” Antoshka” P4

” La Rumba de les Castanyes” P5

“El ball de la civada ” 1r

” Set salts Danesos” 2n

” Oh Susana” 3r

” La tarantel·la” 4t

” Crazy little things ” 5è

” El general Bum Bumm” 6è

VAGA 28 D’OCTUBRE

VAGA  dijous 28 d’octubre – HUELGA  jueves 28 de octubre

Benvolgudes famílies,

Com ja us vàrem informar, demà dia 28 d’octubre hi ha convocada vaga en el sector públic per a exigir l’estabilització del personal interí docent i laboral. Aproximadament el 60% del personal del nostre centre farà vaga.

L’escola garantirà els serveis mínims.  Totes les activitats escolars quedaran afectades, per tant demà no faran piscina els cursos de cinquè i primer. El servei de menjador funcionarà amb normalitat.

Si voleu conèixer amb més detall els motius de la vaga, podeu consultar el següent enllaç:

Disculpeu les molèsties i gràcies per la comprensió

La direcció.

VAGA 28 D’OCTUBRE

Benvolgudes famílies,

Us informem que el proper dijous 28 d’Octubre hi ha convocada una VAGA en el sector educatiu.

Actualment no sabem quin serà el seguiment de la convocatòria. Us avisem perquè les activitats escolars es poden veure afectades tot depenent de la participació del personal del centre.

Quan tinguem més informació us la passarem.

Gràcies per la vostra comprensió.

AFA amb l’escola per Halloween

HALLOWEEN IS COMING…

S’acosta tot sants i a l’escola Papasseit fem el Passatge del terror com a tradició, ens ho passem pipa espantant i fent riure als nens i nenes de l’escola.

Desprès d’un curs de no poder-lo fer per la pandèmia torna amb la col·laboració inestimable de l’AFA.

Mares i pares de l’escola ens han ajudat aquest any a muntar tot el decorat en un passatge reduït però molt terrorífic.

L’escola som tots, vine i col·labora amb l’AFA, els vostres fills i filles us ho agrairan.

MOLTES GRÀCIES A L’ASSOCIACIÓ DE FAMÍLIES DE L’ESCOLA