EDUCACIÓ INFANTIL

Els nens i nenes  d’Educació Infantil, fem ÀMBITS cada tarda de dilluns a dijous de les 15h a les 16’30h.

Els àmbits són una pràctica metodològica, una manera de treballar i organitzar  els alumnes d’Educació Infantil. Amb aquesta manera de treballar donem molta importància a:

  • Que els infants puguin anar al seu propi ritme d’aprenentatge.
  • Que els infants descobreixin per ells mateixos.
  • Que aprenguin experimentant i manipulant (perquè tal i com diuen molts pedagogs “els infants aprenen amb les mans”).
  • Que desenvolupin la seva creativitat.
  • Que estableixin dinàmiques de treball en grup.
  • Que estableixin relació d’ensenyament – aprenentatge amb infants de diferents edats i que per tant, enriqueixin els seus coneixements.

Hem creat quatre àmbits diferents, que són:

  • ÀMBIT DE JOC SIMBÒLIC. És un espai on hi ha diferents zones de joc( perruqueria, el taller, cal metge, la caseta i la botigueta.

IMATGES DE JOC SIMBÒLIC

  • ÀMBIT D’EXPERIMENTACIÓ. Hi ha diferents propostes i materials: tubs i boles, imants, llavors, taula de llum, llums i ombres, diferent material per construir…

IMATGES D’EXPERIMENTACIÓ

  • ÀMBIT DE DRAMATITZACIÓ. En aquest àmbit els infants es disfressen, maquillen, fan teatre, canten, ballen, representen titelles….

IMATGES DE DRAMATITZACIÓ

  • ÀMBIT DE PLÀSTICA: hi ha diferents propostes i materials: cavallets de pintura on treballem els colors de les diferents estacions, espai de l’estampació i collage, espai de les mandales, espai del volum, espai d’aquarel·les…

IMATGES DE PLÀSTICA