Exposició eL mEu pETit mÓn

0

Exposició d’originals d’àlbum il·lustrat: El meu petit món per Gemma Garcia Vilardell

“He intentat crear un clima intimista, de proximitat cap a un món interior, en diversos estats de transformació.

Segurament, aquest món tan personal, també és a l’ànima de cadascú de manera diferent. El meu, de vegades, cerca la calma que et regala la natura i les coses senzilles, i em fa companyia, com les persones que t’estimen, que sempre hi són amb silenci i amb amor. Moments, entre l’alegria i la tristesa, en les quals la nostàlgia et reconforta, des del fons del teu cor”.

Clica aquí per veure tota la exposició!.

Visita de Tina Vallès al CFA La Llagosta

0
L’escriptora Tina Vallès va visitar el CFA el passat dia 26 de Febrer. Parlàrem sobre el llibre la memòria de l’arbre, que per cert, és 100% recomanable. Us deixem unes fotos de la visita i un enllaç a la radio de la Llagosta on també es va publicar la visita.

Notícia a radio La Llagosta.

Fotos del dia de la dona!

0

Aquí us deixem unes fotos ben maques de la celebració del dia de la dona al CFA La LLagosta.

8 de març Dia de la Dona

0

Al CFA La Llagosta realitzem diferents activitats per celebrar el dia de la dona i reinvindicar la importància de les dones al món.

l’Alumnat de Competic 2 ens presenta les biografies de diferents dones molt destacables al llarg de la història:

Hecho con Padlet

Batlle, tenim unes preguntes. NOVETATS!

1

El Batlle de La Llagosta ens respon a les qüestions que li formulen els alumnes del CFA. Aprofita i resol alguns dubtes que tinguis.

Quan?  El dia 14 de Març, a les 17:30 H.

Dia de la dona

0

Celebrem el dia de la dona treballadora!

Dia 8 de març a les 16.30 veurem i comentarem  la pel·lícula Big Eyes (ulls grans),  biografia de la famosa pintora Margaret Keane. Aquí teniu el trailer.

Visita al museu del disseny. Apunta’t!

Carnestoltes i festa de la truita 2018

1

Un any més celebrem el Carnestoltes i la festa de la truita amb bon humor i la inestimable participació de l’alumnat del CFA La Llagosta.

Clica aquí per veure més  fotos

Enguany s’han presentat 30 truites al concurs i més de 15 persones al concurs de disfresses.

Viatge de fi de curs 17/18

0

De fi de curs ANEM A FRANÇA!! Si us interessa i voleu més informació demaneu per Abel o José Luis i us informaran del viatge.

Concurs de truites 2017/2018

0

Fins les 16:30 h recollim les truites.

A les 17:15 h visualització de les truites senceres.

A les 17:30 h Inici del tast de les truites.

PARTICIPA-HI!