Vine amb nosaltres d’excursió!

0

Ja tenim dates per l’avaluació de proves lliures del GES.

0

Primera convocatòria: dia 08/01/2018 al 12/01/2018 a partir de les 9h.

Segona convocatòria: del 21/02/2018 al 28/02/2018 a partir de les 9h.

Marató TV3: les malalties infeccioses.

0

Us demanem disculpes per part del doctor convidat, ja que va tenir un problem. La conferència la farem el dia 28 de Novembre a les 19.30H. Esteu tots convidats!

Per veure el vídeo de La Marató podeu veure’l AQUÍ

A l’escola, també Aprenem valors!

0
A l’escola, també aprenem valors!
Farem una xerrada i passarem alguna escena de les pel·lícules La vida de Tina Turner i El verano de 1993. Les dates previstes seran el 27 de Novembre a les 18h i el dia 4 de Desembre a les 15h. No faltis!

Castanyada 2017-2018

dav

Aquí podeu trobar les fotos de la castanyada 2017-2018

Castanyada 2017

Dibujo

ACTE D’INICI DE CURS

0

Carta d’una alumna de l’escola per a la resta d’alumnes.

La Montse és una alumna que va estar convidada a l’acte d’inici de curs però que malauradament no va poder venir-hi. Ens va escriure aquesta carta, la qual us volem fer arribar a tots.

El meu pas per l’escola d’adults

Per Montserrat Garcia

Em sap greu no poder-hi ser per explicar-vos-ho personalment, ja que d’aquesta manera no us puc transmetre l’entusiasme i la felicitat amb la que vaig viure els 4 o 5 anys que vaig rondar per l’escola, primer fent anglès i després francès.

M’hi vaig apuntar per a fer alguna cosa, per mantenir la memòria activa, com un joc, i hores d’ara encara no em crec que estigui estudiant a l’ EOI (l’Escola Oficial d’Idiomes), tot un repte.

Aquí al centre d’adults m’ho vaig passar molt bé, vaig gaudir molt de les classes, també és veritat que vaig trobar un professor que era un 10, lo seu era vocacional i això es nota, a mi em va “crear” l’addicció de venir, perquè cada dia preparava un tema amb gramàtica, una cançó o un joc, francament esperava que arribés el dia de venir a classe…

A l’acabar va ser ell qui em va encoratjar anar a l’Escola Oficial d’Idiomes, una cosa que a mi em semblava molt lluny, per gent jove, en fi…, em va dir que tot això eren excuses, que jo estava preparada i que hi podia anar. I dit i fet, m’hi vaig presentar, vaig superar la prova de nivell, fins i tot crec que si hagués demanat anar un curs superior m’haguessin acceptat, amb això només vull dir que el nivell de la Llagosta és molt bo, però jo vaig preferir anar un curs menys i estar segura, i enguany com qui no vol la cosa ja estic a punt de tenir un títol oficial!

Així doncs, que us encoratjo a venir, a gaudir-ho i de bon segur que a més d’aprendre us ho passareu molt bé, sense comptar que és un “chollo” econòmicament.

Ah,  i sense parlar de les diferents activitats extres que són prou engrescadores, com: excursions, sortides al teatre i fins i tot festes i soparets de fi de curs!

Si a més a més voleu veure la presentació powerpoint:

Punxeu AQUÍ per veure la presentació.

Benvinguts, Bienvenidos, Welcome, Bienvenus, Willkommen

Cartell inauguració

ATURADA NACIONAL

0

COMUNIQUEM A TOTS ELS ALUMNES QUE DEMÀ, 3 D’OCTUBRE, EL CENTRE ROMANDRÀ TANCAT PER ATURADA NACIONAL.

L’EQUIP DIRECTIU I CLAUSTRE DE PROFESSORS.

Matrícula setembre 2017/2018

0

Si tens ganes de formar-te, no perdis més temps i matricula’t. El període de matrícula 2017-18  està obert i tenim vacants per a molts dels nostres cursos oficials!

CFA La Llagosta C/ Estació, 28