Visita al museu del disseny. Apunta’t!

Carnestoltes i festa de la truita 2018

0

Un any més celebrem el Carnestoltes i la festa de la truita amb bon humor i la inestimable participació de l’alumnat del CFA La Llagosta.

Clica aquí per veure més  fotos

Enguany s’han presentat 30 truites al concurs i més de 15 persones al concurs de disfresses.

Viatge de fi de curs 17/18

0

De fi de curs ANEM A FRANÇA!! Si us interessa i voleu més informació demaneu per Abel o José Luis i us informaran del viatge.

Concurs de truites 2017/2018

0

Fins les 16:30 h recollim les truites.

A les 17:15 h visualització de les truites senceres.

A les 17:30 h Inici del tast de les truites.

PARTICIPA-HI!

Entorns sense fum.

Benvolguts, benvolgudes,

Tots sabem que el tabac és la causa d’una llarga llista de malalties (càncer, bronquitis crònica, problemes cardíacs, etc.) i que és la primera causa de pèrdua de salut i de mort prematura evitable. En aquest sentit, seria desitjable que l’hàbit de fumar en públic no es convertís en un fet normal, especialment en entorns on hi ha infants o gent jove.

Per això l’Ajuntament de La Llagosta i la Generalitat de Catalunya van endegar la campanya ”Entorns sense fum” amb la qual es pretén aconseguir que no es fumi a les entrades de les escoles, dels recintes esportius o dels centres culturals. Així també a la vorera d’entrada de l ‘edifici de l’escola. El claustre de l’Escola d’Adults, valorant positivament aquesta campanya, ha decidit adherir-s’hi.

Per tal que la campanya es posi en marxa necessitem la vostra implicació i que respecteu els espais del municipi amb la retolació ” Entorns sense fum”. És el cas del pati i de la vorera davant de l’entrada del nostre centre.

Us agraïm la vostra col·laboració i aprofitem l’avinentesa per enviar-vos una cordial salutació.

El claustre del CFA La Llagosta

8 de gener de 2018

Sorteig de la panera!

0

Ja tenim guanyador del sorteig de la panera! Enhorabona!.

Us donem les gràcies a tots per la vostra participació i us recordem que tot el que s’ha recaptat es destinarà a la marató de TV3. Si voleu veure més fotos sobre el sorteig, piqueu aquí.

La comunitat educativa del CFA La Llagosta us desitja unes BONES FESTES!

0

Vine amb nosaltres d’excursió!

0

Ja tenim dates per l’avaluació de proves lliures del GES.

0

Primera convocatòria: dia 08/01/2018 al 12/01/2018 a partir de les 9h.

Segona convocatòria: del 21/02/2018 al 28/02/2018 a partir de les 9h.

Marató TV3: les malalties infeccioses.

0

Us demanem disculpes per part del doctor convidat, ja que va tenir un problem. La conferència la farem el dia 28 de Novembre a les 19.30H. Esteu tots convidats!

Per veure el vídeo de La Marató podeu veure’l AQUÍ