VII Olimpíades de Geologia

Set alumnes de l’INS Julio Antonio de Móra d’Ebre (3 de 4t d’ESO i 4 de 2n de BAT), van participar el passat divendres 26 de febrer a Tarragona a la fase territorial de la 7ena Olimpíada de Geologia organitzada per l’AEPECT entre molts altres col·laboradors.

Enguany es va comptar amb la participació de 86 alumnes d’arreu les comarques tarragonines. D’aquests, dos passaran a la final que serà els propers 8-10 d’abril a Jaca (Osca). Els 4 primers classificats de la fase final aniran a Mie (Japó) a participar en la fase internacional entre el 20 i el 27 d’agost representant a Espanya.

L’11 de març es donaran els premis als guanyadors de la fase territorial a la Sala de Graus del Campus Catalunya de la URV a Tarragona, a les 18.30h; posteriorment, a les 19, hi haurà una conferència dins el cicle “La Geologia és notícia” titulada: “Geologia i clima: una aproximació a la reconstrucció dels climes antics des del registre geològic” a càrrec de: Dr Ramon Salas. Doctor en geologia, professor de la Universitat de Barcelona.

Aquest article ha estat publicat en Ciències de la Terra i del Medi Ambient, Geologia. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.