Colònies sisè 2015
Els nens de sisè van anar Tossa de Mar a fer les colònies de fi del curs 2014-2015. Els mestres que els van acompanyar van ser: els dos professors de sisè A i B la monitora de menjador de sisè i la Pilar la professora d’anglès. El menjar va ser bufet lliure.
Ells anaven a dormir entre les 12 i les 2 de la nit!
Dormien en bungalous en lliteres de dos i en cada dormien entre 3 i 6 nens.
Aquestes són algunes de les activitats que van fer: Proba d’escalada, tir al arc, discoteca, jocs lliures, tirolina, esports i sala recreativa.
Ells estaven envoltats entre dos escoles de 2n d’ESO.
S’ho van passar d’allò més bé! ![]()






