Entrevista al Daniel

DSCN0926

1.Quants anys tens?
Tinc 34 anys.
2.Abans de què treballaves?
Com a monitor d’esport d’aventures i monitor de natació.
3.Quants anys portes fent de mestre?
Porto 6 anys fent de mestre.
4.T’agrada ser mestre?
Sí, m’agrada.
5. Si no fossis mestre quin altre treball t’agradaria fer?
M’agradaria ser guia de muntanya.
6.Que t’agrada fer en el teu temps lliure?
M’agrada fer balls de salsa i fer barranquisme.
7.T’agradaria ser mestre de nens de l’ESO o de nens de primària?
M’agrada ser mestre de nens de primària.
8. Quin animal t’agrada més?
Els animals que més m’agraden són els gossos.
9. T’agrada ser substitut?
A vegades sí i a vegades no.
10. T’agrada aquesta escola?
Sí.
11. On vius?
A Barcelona.

 

 



EL TEATRE D’ANGLÈS

Els alumnes de 5è han fet un teatre en anglès, la idea de fer això va sortir d’un teatre que van fer en català per als nens d’educació infantil. Les obres que s’han fet són: la caputxeta vermella, el patufet, els tres porquets, una sopa de contes i les set cabretes. Les obres es van representar el dimarts 12/5/15 a la tarda, es van fer per als nens de primer i segon de primària de la nostra escola.

DSCN0376 DSCN0385 DSCN0387 DSCN0399 DSCN0401 DSCN0409 DSCN0411



SORTIDA AL CANAL OLÍMPIC

Els nens i nenes de 5è aniran l’1 de Juny al Canal Olímpic de Castelldefels a fer una sortida lúdico-esportiva: Caiac individual, Tir al Arc i Barca de Rem.
Aniran amb autocar, sortiran de l’escola a les 09:00 i arribaran a les 15:30. En total aniran 42 nens i nenes.
A la motxilla hauran que portar: roba de recanvi (samarreta esportiva, pantaló esportiu i roba interior) , esmorzar, gorra, tovallola, aigua, crema solar i dinar o pícnic. I hauran de portar posada roba esportiva, sabatilles esportives i banyador.
La Camino, la professora d’educació física dels nens i nenes de 5è i 6è, ha explicat que cada activitat durarà 1 hora i que quan tots els nens acabin de fer les tres activitats tindran temps per canviar-se de roba i dinar.
Els nens i nenes no s’hauran de preocupar per si es poden fer mal, perquè cada racó esta dirigit pels monitors que són experts en aquesta classe d’activitats.

1gran 2 3



MISSIÓ APILO

La missió apilo consisteix en la recollida de piles a l’escola.
A l´abril als nens de 5è els van fer una xerrada sobre les piles i van fer un experiments amb una llimona, una moneda, un cargol, una bombeta led i uns cables.
Estem envoltats d’aparells de tot tipus que utilitzen piles com a font d’energia: el rellotge, el mòbil, els comandaments a distància, les joguines… Les piles i bateries són dispositius que contenen substàncies químiques que reaccionen entre elles i transformen l’energia d’aquesta reacció en electricitat.
Quan estan esgotades, aquestes substàncies químiques i materials poden fer malbé el medi ambient. Si les reciclem, el protegirem i també estalviarem molts recursos.

DSCN0924DSCN0921

 



APADRINAMENTS

A l’escola fem apadrinament amb els nens petits. El fem per ajudar els nens a comportar-se bé i aprendre a fer coses.
Les classes que hi participen són: 4t, 5è, 6è, P3, P4 i P5. Els nens de 6è apadrinen els nens de P4, els nens de 5è apadrinen els de P5 i els nens de 4t apadrinen els de P3.
Quan els nens grans van anar a la classe del nens petits, van conèixer els seus fillols. Després van fer un cartell on hi havia la foto del fillol i del padrí, el van decorar amb gomets i el van deixar ben bonic.
L’apadrinament no només el van fer un dia a classe dels nens petits, també a la festa de la castanyada van acompanyar als nens fins al seu lloc al pati.
Ben aviat tornarem a fer apadrinament, ja us informarem!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA DSCN1087 DSCN1193 OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA