ENTREVISTA A 2º (Isona)

Com aneu a la piscina?

  • Anem amb autobús.

Quin dia aneu? I quina hora?

  • Els dimecres a les 9:15.

Van altres escoles?

  • No, hi ha més escoles.

Com us separeu, per classes o nivells?

  • Estem barrejats per nivells.

Quantes professores van ?

  • Marta X , Lebo , Rai (total 3).

Quantes classes us perdeu? I pati?

  • Ens perdem educació física , i una mica de pati.

Quins jocs feu?

  • Fem alguns i joc lliure.

Com us ho passeu a la piscina?

  • Ens ho passem bé.

És nou per a vosaltres? És obligatori?

  • Si, és nou i obligatori.

Què cansa més, classe normal o piscina?

  • Classe cansa més.

El pròxim any us agradaria anar-hi?

  • Si



CASTANYADA 2017 – ENTREVISTA A L’EMPERADOR I EL SERVENT

  • Quins van ser els vostres papers?

IZAN:  L’emperador

YERAY: Servent

  • Us agrada  jugar al Tangram? 

I: Si, tinc el joc a casa meva.

Y: També.

  • Quina va ser la vostra figura preferida?

I: El gos

Y:El gos

  • Com us vau sentir davant de pares, avis, nens…?

I: Nerviós

Y: Normal, ja estic acostumat.

  • Us agrada tenir aquests papers?

I: M’agrada molt, perquè era l’emperador.

Y:Si

  • Vau tenir una sorpresa en saber els vostres papers?

I: Si, perquè era l’unic que volia ser emperador.

Y: No, perquè jo no tenia figura de Tangram.

  • Us agradaria intercanviar els vostres papers?

I: No

Y: No

  • Si aquesta obra fos real, us agradaria haver estat presents?

I: Si

Y: Si

  • Després de presentar l’obra, us agradaria tornar a fer-ho?

I: Si

Y: Si

  • Què va ser el que més us va agradar?

I: Les castanyes

Y: Quan em vaig caure

  • I el pitjor?

I: Que segons l’obra havia d’estar enfadat.

Y: Que s’acabés.