ENTREVISTA A L’ÀNGELA

Com et dius?

  • Hola bona tarda , em dic Àngela.

Quants anys tens?

  • Tinc 27 anys.

T’agrada l’ambient de l’escola?

  • Si ,estic molt contenta de poder estar aquest curs amb vosaltres.

On vius? (població ,ciutat)?

  • Ara visc a Barcelona però sóc de Cullera, un poble de València.

Quina assignatura fas, t’agrada?

  • Aquest curs faig anglès, castellà i arts and crafts.

Tens parella?

  • No, no en tinc.

On has nascut?

  • A Cullera.

Des de que vas néixer, has trobat coses noves?

  • He viscut a diferents països i m’agrada provar coses noves i conèixer noves cultures

Què volies ser de petita?

  • De petita volia ser o infermera o bé mestre .Sóc mestre i a més he començat el grau d’infermeria.

  Ets al·lèrgica a alguna cosa?

  • Si, no puc prendre A.S.S.

IMG_6779



ENTREVISTA AL LEBO

  • Com et dius?
    • Lebuaiche, “Lebo”
  • Quants anys tens?
    • 27 anys
  • On treballaves abans?
    • Dietista
  • Tens fills?
    • No tinc fills
  • On vius?
    • Esplugues de Llobregat
  • Quina assignatura t’agrada més? 
    • Matemàtiques
  • Quina és la teva especialitat?
    • E.Física
  • A quins cursos fas classes?
    • De primer a quart
  • D’on vénen el teus pares?
    • De Guinea Equatorial (Àfrica)
  • Què volies ser de petit?
    • Primer futbolista i després actor

IMG_6782 IMG_6783